Larian vill göra något helt annat efter Divinity: Original Sin 2

Robot
Larian vill göra något helt annat efter Divinity: Original Sin 2

Belgarna känner sig nöjda efter Definitive Edition.

#divinity-original-sin-2, #larian-studios


Releasehästryttare

Kul! Även om jag skulle varit först i kön på en ny kickstarter för dos 3 så är jag ändå inte ledsen om de vill breda sina vingar och testa nått nytt, de kanske också skulle göra nått liknande som Cd project red gör med ett cyberpunk rpg, vill iofs inte vänta ~8 år på att det skall släppas

Medlem

Gör ett Heroes of Might and Magic!


signatur

Burn in the light.

Medlem

Skulle gärna se ett nytt RPG i en annan miljö, lite mer mörk eller allvarlig ton. Trots allt så är DOS2 rätt så lättsamt med mycket humor.

Divinity Original Sin 2 verkar ha sålt bra dessutom. Nu har de inte släppt några siffror på ett tag, men på Steamspy har uppföljaren redan passerat föregångaren i försäljningssiffror även om de inte har lika exakt data som förut.

Medlem

Har inte läst igenom alla ändringar men började spela om det efter uppdateringen och hittills så har jag inte märkt någont skillnad. Men de riktiga fansen som verkligen har grävt ner sig i det här spelet märker antagligen mer än vad jag gör.

Medlem

Det enda som stoppat mig ifrån att köpa spelet är turn based combat.

Borde jag ändå testa?


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Divinity: Original Sin 2 är enligt mig en av de bästa RPG:na genom tiderna så jag ser det som en förlust att de inte väljer att fortsätta på samma spår


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

Det enda som stoppat mig ifrån att köpa spelet är turn based combat.

Borde jag ändå testa?

Jag tvekade också länge på grund av just det. Köpte det på rea och verkligen inte ångrat mig

Medlem

De vill göra något helt annat. Till exempel knyppling, kollage och badkarsodlad ekologisk ärtpesto.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

Det enda som stoppat mig ifrån att köpa spelet är turn based combat.

Borde jag ändå testa?

Det är turnbased combat som gör spelet så bra. Helt klart den starka sidan av spelet.

Medlem
Skrivet av redruM:

Gör ett Heroes of Might and Magic!

Snälla detta! Jag har inte gillat ett Heroes of Might and Magic sedan Heroes of Might and Magic III för Ubisoft skräpet är inte bra.

Medlem

Köpte det precis, ska testa. Tack för svar, gamervänner.


signatur

Ordo Ab Chao

Avstängd

De borde gå tillbaka till sina Ultima 7-inspirerade rötter..

1
Skriv svar