Här är det första gameplayet från Battlerite Royale

Robot
Här är det första gameplayet från Battlerite Royale
Medlem

Spelet är säkert jättekul men jösses vad det ser ut som produkten av ett styrelsemöte.

Medlem

Ser ut som ett MOBA spel som tagit nästan alla idéer från Realm Royale.

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Ser ut som ett MOBA spel som tagit nästan alla idéer från Realm Royale.

Tycker i alla fall att det ser roligare ut an fortnite och pubg dock. Jag är inget större fan av battle royal överhuvudtaget, men jag kan tänka mig testa detta.

Medlem
Skrivet av Winzi:

Tycker i alla fall att det ser roligare ut an fortnite och pubg dock. Jag är inget större fan av battle royal överhuvudtaget, men jag kan tänka mig testa detta.

Jo jag tycker också att det ser roligare ut än PUBG och Fortnite, RR var också mycket roligare innan de började ändra på allt.

KoP
Medlem
Medlem

"Battlerite-utvecklarna Coffe Stain" - rätt stad men fel utvecklare? Stunlock Studios är väl de som gjort Battlerite?

Alla andra gör Battle Royale, så är väl bara för alla utvecklare att försöka få en bit av kakan, även om jag inte alls förstår charmen med spelläget.

Medlem

Skulle lätt prova detta. LoL med BR-koncept. Låter rätt ballt..

Medlem

Moba stuk och battleroyale? Kan väl tänkas glo på det men jag kommer aldrig någonsin spela det, avskyr båda genrerna.

Skribent
Skrivet av TeveT:

"Battlerite-utvecklarna Coffe Stain" - rätt stad men fel utvecklare? Stunlock Studios är väl de som gjort Battlerite?

Alla andra gör Battle Royale, så är väl bara för alla utvecklare att försöka få en bit av kakan, även om jag inte alls förstår charmen med spelläget.

Opps, Coffe Stain är publishers inte utvecklare!


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem
Skrivet av elfgaard:

Skulle lätt prova detta. LoL med BR-koncept. Låter rätt ballt..

LOL och BR har väldigt olika gameplay-styles. Vänta dig inte LOL gameplay om du testar det.

Medlem

Är rätt trött på att battle royale ska tryckas in i allt men verkar funka hyfsat här. Skadar inte att BR också är mitt favorit MOBA.

Medlem
Skrivet av Juel91:

LOL och BR har väldigt olika gameplay-styles. Vänta dig inte LOL gameplay om du testar det.

Just fan, det har du ju rätt i. Men nu kanske är en bra tid att faktiskt testa BR då med andra ord? Hade glömt bort att det existerar.

Medlem

@elfgaard: Det är free-to-play på steam så det är bara tanka och testa Det är iaf mitt favorit MOBA men det är nog för att jag föredrar taktiskt reflex gameplay över långa strategiska matcher.

1
Skriv svar