Betatesta Overkill's The Walking Dead innan release

Robot
Betatesta Overkill's The Walking Dead innan release

Ta tempen på zombieutbrottet innan det bryter ut.

#overkills-the-walking-dead, #releaselistan, #zombie


Medlem

Efter E3 var jag inte imponerad, men allt jag sett sedan dess ser riktigt grymt ut!

Medlem

Spelet är(eller var i förra veckan) fortfarande listat att släppas iår på Xbox i deras store, hur ligger det till egentligen?

Medlem

SCUM ser roligare ut.

Medlem

Kommer floppa så fucking hårt

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Kommer floppa så fucking hårt

De lyckades väldigt bra med att skapa kul co-op gameplay med payday 2.
Tycker detta ser lovande ut som co-op spel också.
Vad är det som får dig att tro på en flopp?

Medlem
Skrivet av trashlight:

De lyckades väldigt bra med att skapa kul co-op gameplay med payday 2.
Tycker detta ser lovande ut som co-op spel också.
Vad är det som får dig att tro på en flopp?

Walking dead är ett döende varumärke. Och Overkill har inte lyckats fånga atmosfären heller riktigt.
zombie co-ops shooter finns redan och levt i 10 år, kallas för left 4 dead och finns inget bättre.
Andra co-op shooter som world war z eller GTFO ser betydligt roligare ut.

Kommer antagligen komma nytt DLC varannan vecka,

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Walking dead är ett döende varumärke. Och Overkill har inte lyckats fånga atmosfären heller riktigt.
zombie co-ops shooter finns redan och levt i 10 år, kallas för left 4 dead och finns inget bättre.
Andra co-op shooter som world war z eller GTFO ser betydligt roligare ut.

Kommer antagligen komma nytt DLC varannan vecka,

Går inte precis att jämföra detta spel mot de spelen du nämnde. Overkills TWD kommer exempelvis ha raids, RPG-element och mycket annat. L4D är inte lika komplext alls, tror inte heller world war z är lika komplext då det spelet lutar mer åt L4D hållet.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Ser kul ut, men är lite oroad över det förväntade DLC-flödet.
Avvaktar nog för att se hur det blir när det har varit ute ett tag.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Nej det känns inte ett dugg likt L4D utom temat med zombies.

Medlem

Förstår inte hur fan företag tänker. Man får en betanyckel om man förbeställer spelet? Det luktar skunk i mina öron, jag vill gärna testa spelet innan jag köper det. Inte få testa det när jag redan köpt det, då kan jag lika gärna vänta tills release-dagen.

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Förstår inte hur fan företag tänker. Man får en betanyckel om man förbeställer spelet? Det luktar skunk i mina öron, jag vill gärna testa spelet innan jag köper det. Inte få testa det när jag redan köpt det, då kan jag lika gärna vänta tills release-dagen.

Sedan kommer det säkert vara 30% rabatt (50 euro är mycket & rabatter lockar folk) för de som redan äger Payday 2 för att flytta på spelarna. Så då har de som förbeställt förlorat på att göra det.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Sedan kommer det säkert vara 30% rabatt (50 euro är mycket & rabatter lockar folk) för de som redan äger Payday 2 för att flytta på spelarna. Så då har de som förbeställt förlorat på att göra det.

Ja eller hur, illa

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Förstår inte hur fan företag tänker. Man får en betanyckel om man förbeställer spelet? Det luktar skunk i mina öron, jag vill gärna testa spelet innan jag köper det. Inte få testa det när jag redan köpt det, då kan jag lika gärna vänta tills release-dagen.

Köp det, få nyckel, testa, gör en refund.

1
Skriv svar