Halo 5 kan vara på väg till pc

Robot
Medlem

Kanske ta och släppa master chief collection istället.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Kanske ta och släppa master chief collection istället.

Drömmen!


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem

Hoppas detta stämmer! Jag och dottern blev grymt besvikna då vi ej kunde köra Halo 5 i splitscreen som vi gjort med de tidigare spelen. (Hon var typ 4 då vi började plöja igenom dem) Kändes inte ekonomiskt försvarbart att köpa två xbox för att spela ett spel... Datorer har vi gott om, så blir sjukt nice om det släpps till PC så vi äntligen kan spela det!

Medlem

Oh, men jag hoppas mer på att dom släpper hela Master Chief collection isf.

ELF
Medlem

Tar det med en skopa salt då det inte släppts något mer efter Halo 2.

Men man kan ju hoppas de fick upp ögonen efter populäritets boosten som Eldewrito fick.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Releasehästryttare

Måste ju vara #fakenews

Varför skulle de helt plötsligt släppa 5an och inte ge oss 1-4 först?

Medlem
Skrivet av Devan:

Måste ju vara #fakenews

Varför skulle de helt plötsligt släppa 5an och inte ge oss 1-4 först?

3-4
1 och 2 har funnits till PC länge.

Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

3-4
1 och 2 har funnits till PC länge.

Betoning på har, finns inte att få tag på sedan länge.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Skulle bli väldigt glad om MicroSoft gör detta då jag skippat alla FPS titlar på konsol pga. handkontrollens klumpighet. Så snälla M ge mig detta. Blir ett direktköp.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Remaster på första spelet till gog plz!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Betoning på har, finns inte att få tag på sedan länge.

Ville bara nämna det för honom ifall han missat. Borde inte vara så svåra att få tag på om man verkligen vill köra de på pc. SJälv har jag både 1 och 2 till pc i min spelhylla.

Medlem

Det låter inte så långsökt. Microsoft verkar ju ha som strategi att deras Xbox-exklusiviteter ska släppa till PC på Windows Store.

Medlem
Skrivet av magma:

Remaster på första spelet till gog plz!

Mycket hellre en komplett remake då spelet är så pass gammalt. En remaster av det skulle inte bli så bra, imo.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Mycket hellre en komplett remake då spelet är så pass gammalt. En remaster av det skulle inte bli så bra, imo.

Beror ju på vem som utvecklar det
Men jag tror inte att Microsoft kommer tillåta det.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Som pc-spelare, så upplever man ju det här som helt meningslöst. Varför skulle jag vilja spela 5:an, när jag aldrig fick möjlighet att spela vare sig 3 eller 4:an?

Ambassadör
Xbox

Ett släpp av den uppdaterade Masterchief Collection (som numera finns på Xbox Game Pass) som Play Anywhere till PC hade inte varit dumt!

Mer spel till folket!


signatur

Jump in.

Medlem

Vad är skillnaden?

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Vad är skillnaden?

Den är då potentiellt att ena betyder exklusivt till Xbox One på konsollmarknaden, men finns då också finns på PC och den andra betyder exklusivt till Xbox One - period. Tog en stund innan jag fattade vad dom menade i skillnaden,

Vore väl rimligare att köra typ Xbox Exclusive/Windows Exclusive ist... Ifs kan kanske det misstolkas som att det finns till telefoner med Windows 10.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Tror inte att man ska läsa in för mycket i det där. Om det blir av kommer nog MCC att komma först. Men det skulle vara trevligt med Play Anywhere.

1
Skriv svar