Spider-Man får New Game+

Robot
Spider-Man får New Game+

Insomniac bekräftar att även spindelmän kan reinkarneras med sina förmågor från tidigare liv.

#new-game-plus, #spider-man


Avstängd

Nice! Såg att det kommer 3 dlc:s med.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Fan, jag ger mig nu. Måste köpa en Ps4. nån som uppskattar vad en billig kostar? ska man vänta till Black Friday?


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem
Avstängd
Skrivet av demagog:

Fan, jag ger mig nu. Måste köpa en Ps4. nån som uppskattar vad en billig kostar? ska man vänta till Black Friday?

Hmm köp en begad, finns säkert på tradera och blocket.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av demagog:

Fan, jag ger mig nu. Måste köpa en Ps4. nån som uppskattar vad en billig kostar? ska man vänta till Black Friday?

Ska inte ge mig in på var och när du skaffar den (skulle rekommendera pricerunner dock, BF låter också smart) men skaffa DEFINITIVT en 1TB version. 500gig är alldeles för lite.

Medlem

New Game+ innebär ofta just det; En buffad omstart. Inget nytt innehåll. Sånt har jag riktigt svårt för. Väldigt få spel som jag skulle kunna spela om

Avstängd
Skrivet av Juel91:

Ska inte ge mig in på var och när du skaffar den (skulle rekommendera pricerunner dock, BF låter också smart) men skaffa DEFINITIVT en 1TB version. 500gig är alldeles för lite.

Jag har 1.5TB, kopplade in en USB disk jag hade på datorn när det började bli fullt.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag har 1.5TB, kopplade in en USB disk jag hade på datorn när det började bli fullt.

Kan man starta installerade spel från en USB disk på PS4?

Avstängd
Skrivet av Juel91:

Kan man starta installerade spel från en USB disk på PS4?

Japp jag verkar då kunna det.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Två olika kollegor erbjöd sig idag att låna ut sina ps4or till mig. Eller sina och sina.

Christoffer lånar ut sin direkt men Annies svar väl roligare.

A: Du kan låna Filips.
Jag: Spelar han inte på den själv?
A: Nä. Han köpte ny dator så han har inte tid just nu.
Jag: Sweet, men du kanske ska kolla med honom först så det är ok?
A: Ja, det kan jag ju göra men jag tänker nog bara berätta att du lånar den ett tag.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Avstängd

Undra när new game plus kommer då. Antar med första expansionen.


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar