Speltrailers som fortfarande ger er gåshud

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Speltrailers som fortfarande ger er gåshud

Ohoj FZ:are! Efter att ha gått igenom guldgruvan som är tråden om spelmusik kom jag att tänka på en gammal tråd här i forumet, där vi delade med oss av våra favorittrailers. "Varför inte göra en ny?" tänkte jag, och så fick bli fallet!

När jag tänker speltrailers förs tankarna direkt till Assassin's Creed Revelations och E3-mässan 2011. Kombinationen av de gamla miljöerna från AC1, en åldrad Ezio och musiken av Woodkid gav mig gåshud då och gör så även idag.

Så, vilka är era favoriter?


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Releasehästryttare
Medlem

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Ambassadör
Xbox

Där och då för ungefär 10 år sedan var jag djupt inne i spelet och det här var EVE för mig:

Världens bästa MMO utan tvekan. En vacker dag kanske det blir till att återvända...


signatur

Jump in.

Medlem

En av mina favoriter:

Wrath of the Lich King Cinematic Trailer


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Fragtjuv

Dead Island-trailern minns jag ju. Tyckter fortfarande att den är helt fantastiskt.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Ohoj FZ:are! Efter att ha gått igenom guldgruvan som är tråden om spelmusik kom jag att tänka på en gammal tråd här i forumet, där vi delade med oss av våra favorittrailers. "Varför inte göra en ny?" tänkte jag, och så fick bli fallet!

När jag tänker speltrailers förs tankarna direkt till Assassin's Creed Revelations och E3-mässan 2011. Kombinationen av de gamla miljöerna från AC1, en åldrad Ezio och musiken av Woodkid gav mig gåshud då och gör så även idag.

https://youtu.be/4K39UWxdm0U

Så, vilka är era favoriter?

Dang! Tänkte precis på den här trailern när jag såg trådens rubrik! Kommer ihåg vilken extrem hype jag upplevde när AC:Rev trailerna släpptes. En av dom bästa


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Medlem

signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem
Medlem

Kungen all-time: https://www.youtube.com/watch?v=bq1JhGNKs1s

Jag menar, kom igen... Einstein, Hitler, musiken...

Utmanaren: https://www.youtube.com/watch?v=Tb8PQXPOkCc

(Båda två introna var mig veteligen också trailers)


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Mycket bra där


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Testpilot

Dead island trailern är grym.

Här är en annan favorit.

Medlem

signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Ambassadör
League of Legends

@Kane: +1 på BF1942. Lika mycket rysningar då som nostalgi nu.

Jag gillade "Ghost Recon Wildlands"-trailern. Som stort "Tom Clancy"-fan och fantast av de gamla "Ghost Recon"-spelen gjorde trailern mig galet intresserad av spelet. Tyvärr blev det inget köp efter spelat betan som förstörde all min hype för spelet.

Övergången vid 1:55 i trailern är uppe bland de bästa övergångar jag sett i alla former av medium, film, spel, trailers osv.

Medlem

den world of warcraft cinematic när alla orcher och människor rusar mot varann på ett slagfält. mäktigt.

Medlem

Här kommer man ju att spendera ett par timmar

Medlem

Halo 3! Hade en av de bästa reklamkampanjerna någonsin. En av de få spelen jag har varit super hypad för som jag faktiskt inte blev besviken av, good old times :/

Däremot gav nog Halo Reach teasern mig mest gåshud av alla halo trailers.

Sen själva Halo Reach trailern är inte dålig heller:

Ni kan nog gissa vilken min favoritserie är

Medlem
Inaktiv

Ingen trailer per se. Men jäklar vad den gav mig gåshud:

Och det gav mig denna känslan, inget att förringa!

Medlem

signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

(Kanske inte riktigt gåshud men bra med nostalgi!)

Vad är det som gör Zombie-trailers så bra?


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Operation Flashpoint cold war crisis

Civilization 6 trailer ger mig goosebumps fortfarande med sina voiceovers och episka musik o gladiator känsla

Command & Conquer Tiberian Sun

Avstängd

Två favoriter:

Elder Scrolls Online - The Three Fates Cinematic Trailer Supercut

METAL GEAR SOLID 5 Trailer [E3 2014]

Medlem

En av mina absoluta favoriter är The Elder Scrolls Online – The Three Fates Cinematic Trailes

Synd bara att spelet var långt ifrån vad videorna hintade om

Annars är videon till WoW: WoD fortfarande riktigt tung, och Sylvanas misslyckas inte en enda gång med att ge mig gåshud i cinematicen förBfA...For the Horde

Medlem

Den bästa trailern någonsin! Jag får extrem gåshud och hoppas fortfarande få spela den versionen.

Medlem
Medlem

Efter 10 års väntan och första trailern kom till Starcraft 2 så fick jag tämligen gåshud och såg den flertalet gånger om!

Det var precis som Tychus sa: Hell It's about time!

12
Skriv svar