Är 3 något att ha?

Medlem
Är 3 något att ha?

Har fått deras reklamutskick angående avslutning av telejacksanvändande, och är faktiskt jävligt frestad. Någon som har erfarenheter av 3 och vill dela med sig?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Det är OK! Blir sjukt mycket bättre om de flesta av dina polare har 3 då du i princip ringer gratis till dem.

Jag har 3 och jag tycker att dom är bra. Jag lyssnar mycket på musik så deras utbud på "3Musik" är mycket bra. Dom har nästan allt som jag har letat efter.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

MFC
Medlem

Jag har inte skaffat 3 av den enkla anledningen att jag bor i vischan o jag har vänner som säger att den funkar bäst i storstäder. Kanske blivit bättre vad vet jag men nu kör jag vidare på min gamla hederliga GSM-lur av icke-3-format


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

OK, får se vad som händer.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Lite beroende på vart du bor förståss men här i Jönköping är det bedrövligt (täckning) - jag har haft tre i fem sex år och jag är inte imponerad. Har precis betalat av min senaste mobil och funderar allvarligt på att säga upp abonemanget.

Exempel på vad som gjort mig trött
-inomhus på mitt jobb kan jag inte använda telefonen för det mesta och jag jobbar centralt.
-Köpcentrum... glöm det.
-Min GPS har funkat EN gång (nokia N95), främst för att jag orkade vänta den kvart det tog för den att hitta (då kan jag inte sitta i en bil utan måste vara under bar himmel)
-Min senaste telefon har aldrig varit vad den lovade och trots att jag har vid flera tillfällen ring och gjort tama försök att reklamera den så har de tröttat ut mig med att göra uppgraderingar, ringa tillverkaren osv, osv. Vad är poängen med 5M kamera, kunna filma i hög upplösning , GPS och alla andra leksaker om batteriet bara håller några timmar? Jag kan inte ha telefonen en hel dag om jag använder någon av "leksakerna" - då måste den laddas.

3 är steget över jamba, going down.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

ganska kalas om man jämför med telenor. dock som Castor säger är det grymt dåligt bara man kommer in i en lite större lokal!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Snackade med en tjej på jobbet som har 3. Tydligen så är enda stället hon har taskig täckning på, just på jobbet. Så jag antar att jag får behålla min gamla kontantkortsnalle och ta med till jobbet, och köra med 3 nalle för övrigt.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Här uppe i norr så är det uteslutande Telias nät om man vill ha täckning.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Jag har 3 bor typ i skogen, och det funkar rätt bra, jag är nöjd och som folk säger, har de andra 3 så ringer/smsar man typ gratis


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

Jag har 3 bor typ i skogen, och det funkar rätt bra, jag är nöjd och som folk säger, har de andra 3 så ringer/smsar man typ gratis

jag ska nog ta och skaffa mig det, så att det inte blir så dyrt när du ska ringa eller sms mig eller vad tycker du att jag ska göra, du har ju ändå en mobiltelefon som jag skulle kunna låna av dig va? så slipper jag teckna ett abonnemang...

visst är jag smart, darling^^


signatur

,, lita på rosa

Medlem

Update:
Jag har sagt upp abonnemanget efter 6-7 år. Aldrig mer 3, de är inte otrevliga eller korkade eller så, de har bara en sjukt dålig produkt.

Sedan ljuger de i sina reklamfilmer och liknande men vilket företag gör inte det.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Medlem

Det blev till sist en 3 nalle som hemtelefon. Har haft den i någon vecka nu, funkar bra hittills, har iofs inte haft med den till jobbet ännu, men den funkar finfint hemma/på ICA Maxi/hos föräldrarna ute i byn/inne i Mariebergs köpcentrum.

Jönköping ligger trots allt i botten av en jätteskål, kan det vara det som är ditt problem, Castor?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av MFC:

Jag har inte skaffat 3 av den enkla anledningen att jag bor i vischan o jag har vänner som säger att den funkar bäst i storstäder. Kanske blivit bättre vad vet jag men nu kör jag vidare på min gamla hederliga GSM-lur av icke-3-format

Jah har 3 och bor långt ut i Göteborgs skärgård på en liten ö, har toppentäckning,
är helnöjd med 3.

Medlem

Har haft tre i närmare 4 år nu och tycker att det fungerar jättebra. Fast har dock haft lite problem med täckning på vissa nya mobiler (Sony Ericksson i det fallet) men med dem som fungerar bra, tja fungerar bra.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

Jag har 3 bor typ i skogen under en sten ingrävd i någon grotta

Jävlar vilken bra täckning 3 måste ha!

1
Skriv svar