Köp FZ-prylar i Geeks-shoppen!

Redaktör
Skrivet av blackhood:

@TomasHelenius Calle borde subventionera ett gymkort till dig så du kommer upp till 90

Som en bekant med viss rondör sa: ”Jag väger 0,1 ton.”


signatur
Frilansare

En riktig dam pratar inte om sin ålder eller vikt, så ni får gissa min storlek. Men M-storleken passar bra på mig.

Pansarknekt

Grymt najs muggar, Sweclockers med.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Kul för oss vänsterhänta att inte göra reklam för FZ, utan ”din vän på muggen”. 😄

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Grymgreger:

Kul för oss vänsterhänta att inte göra reklam för FZ, utan ”din vän på muggen”. 😄

Håller du muggen i vänster är loggan utåt, eller vad menar du? Jag är dessutom ganska dubbelhänt, dricker med den hand som råkar vara närmast.


signatur
Medlem

@Grymgreger: I videon är loggan åt rätt håll om du är vänsterhänt. Så jag antar att det är så den ser ut. Det blir alltså FZ-loggan mot åskådaren om du håller med vänster hand.

Men på bilden nedanför är den spegelvänd med FZ på andra sidan.

Medlem

Önskemål: FZ-Supporter QPAD musmatta (eller liknande), har en från när jag sponsrade FragZone för några år sedan men den börjar bli sliten i mitten partiet.

Medlem

Beställde nyss en mugg och en t-shirt. Blir en mugg till sedan när den kommer med logon på "rätt" sida. Då kan jag ha en hemma där jag ser logon och en på jobbet där dom andra ser logon.

Skrivet av Bennii:

@Grymgreger: I videon är loggan åt rätt håll om du är vänsterhänt. Så jag antar att det är så den ser ut. Det blir alltså FZ-loggan mot åskådaren om du håller med vänster hand.

Men på bilden nedanför är den spegelvänd med FZ på andra sidan.

Ja, bilden i shoppen där man kan se texten är fel. Bilden med de tre muggarna i är rätt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av suvvey:

Önskemål: FZ-Supporter QPAD musmatta (eller liknande), har en från när jag sponsrade FragZone för några år sedan men den börjar bli sliten i mitten partiet.

Vi kikar på musmattor!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi kikar på musmattor!

Till vintern: halsdukar och mössor
Till nästa vår/sommar: badlakan


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hitta någons skärmdump på gamla Fragzone-sida
https://i0.wp.com/www.frojdh.se/wp-content/uploads/2011/12/fz...
Själv har jag haft FZ.se som startsida i årtionden

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi kikar på musmattor!

Musmatta med stor FZ logga skulle bli jättesnyggt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av FarbrorBosse:

Hitta någons skärmdump på gamla Fragzone-sida
https://i0.wp.com/www.frojdh.se/wp-content/uploads/2011/12/fz...
Själv har jag haft FZ.se som startsida i årtionden

Någons? Är ju Mr Phat själv, Göran Fröjdh


signatur
Medlem

Bara jag som vill ha handmålade release hästar i shoppen? Sätt en praktikant i arbete!

Medlem

Hmm, en FZ mugg...tilltalande.

Medlem

Gick nästan all-in i shoppen, så glad att det äntligen finns lite kul saker att köpa.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Skäms lite att jag har använt Fz ca en 5 år och inte veta vad Fz står för förrän nu

Skägg.
10 Chambers

@Nordic Fox: Haha, det är helt okej, mer än tio år sedan vi kortade namnet.


signatur
Avstängd
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Håller du muggen i vänster är loggan utåt, eller vad menar du? Jag är dessutom ganska dubbelhänt, dricker med den hand som råkar vara närmast.

Att dricka med sin offhand räcker inte riktigt för att kvalificera sig som dubbelhänt Man är ju inte helt invalid i offhanden oavsett om man är höger- eller vänsterhänt, så en sån enkel sak klarar alla normalbegåvade.
Är du dubbelhänt gör du i princip allting lika bra med båda händerna, vilket jag tvivlar på att du gör - då det är extremt ovanligt.

Medlem

En mugg med bara FZ loggan på skulle uppskattas. Alternativt en mugg med FZ loggan på vardera sida.


signatur

It's gonna be fun on the bun!

Medlem
Skrivet av PrinceToadstool:

Att dricka med sin offhand räcker inte riktigt för att kvalificera sig som dubbelhänt Man är ju inte helt invalid i offhanden oavsett om man är höger- eller vänsterhänt, så en sån enkel sak klarar alla normalbegåvade.
Är du dubbelhänt gör du i princip allting lika bra med båda händerna, vilket jag tvivlar på att du gör - då det är extremt ovanligt.

Jag är dubbelhänt, dvs jag har två händer, däremot är jag inte ambidexter ("höger på båda händerna") om det är det du menar.

Avstängd
Skrivet av Arcadia:

Jag är dubbelhänt, dvs jag har två händer, däremot är jag inte ambidexter ("höger på båda händerna") om det är det du menar.

Nej, ambidextri och dubbelhänthet är samma sak.

Medlem
Musmatta

En gång i tiden fick jag en en jättestor musmatta från fz.... kommer inte ihåg varför dock. Den är trasig nu och jag måste ha en ny.... Var är musmattan?

Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi kikar på musmattor!

Jag har kvar musmattan , signerad

Men en hård musmatta med FZ på vore kanon! (pallar inte mjuka musmattor) FZ är ju HÅRDA !!

Skägg.
10 Chambers

Får skicka ut en liten undersökning kring hur folk gillar sina musmattor. Små, stora, hårda mjuka.


signatur
Medlem

Tror inte trycket släppt helt än på min gamla 'Byxmyndig men ändå bäst - FZ 15 år'-tshirt, så nöter nog ett tag till på den

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

När kommer Veckans Tomas Helenius på DVD?

Gärna med behind the scenes osch commentary.
Ser framför mig när familjen samlas på julafton för att kolla kall... Veckans Thomas Helenius på Blu-Ray/DVD.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Katana:

Tror inte trycket släppt helt än på min gamla 'Byxmyndig men ändå bäst - FZ 15 år'-tshirt, så nöter nog ett tag till på den

Oh! Langa upp bild!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Får skicka ut en liten undersökning kring hur folk gillar sina musmattor. Små, stora, hårda mjuka.

Själv så gillar jag min supporter-matta. Idag kom muggen och t-shirten, så snart fullt nörd-kit - bara kalsonger som saknas.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av conthox:

https://i.imgur.com/sYpc81T.jpg

Själv så gillar jag min supporter-matta. Idag kom muggen och t-shirten, så snart fullt nörd-kit - bara kalsonger som saknas.

Snyggt!


signatur
123
Skriv svar