Inled veckan med en kvarts medeltida blodbad i Mordhau

Robot
Inled veckan med en kvarts medeltida blodbad i Mordhau
Medlem

Detta är riktigt sexigt, får väl se om det slår igenom

Medlem

Nja.. verkar som de använt aluminiumfolie till rustningarna, tex pilarna (studs oftast egntl.).
Sen..direkt utsidigt indränkta rustningsdelar (+halva gubben) efter ett hugg trubbigt slag?... avstår.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Nja.. verkar som de använt aluminiumfolie till rustningarna, tex pilarna (studs oftast egntl.).
Sen..direkt utsidigt indränkta rustningsdelar (+halva gubben) efter ett hugg trubbigt slag?... avstår.

Det är en beta..
Herregud vad folk är petiga.

Medlem

Troligtvis inte något jag kommer spela, men det såg imponerande ut. Kanske ett spel jag vill se er streama vid release.

Medlem
Skrivet av ebackman2:

Det är en beta..
Herregud vad folk är petiga.

Vid Alfa kanske, beta nej. Knappast petitesser, men man ska nog se det som ett semi/arkad splatter spel.. är väl bra så. (inget för mig).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Nja.. verkar som de använt aluminiumfolie till rustningarna, tex pilarna (studs oftast egntl.).
Sen..direkt utsidigt indränkta rustningsdelar (+halva gubben) efter ett hugg trubbigt slag?... avstår.

Tvivlar på att de satsar på realism.
Jag tycker det såg riktigt roligt ut. Det bästa var killen som miste en arm och fortfarande stod upp och försökte sparka tillbaka i försvar. Vilken jävla kämpe! Jag skratta så jag grät.

Medlem

1:02 "Just a Flesh Wound"

Medlem
Skrivet av jehuty:

1:02 "Just a Flesh Wound"

Hahaha Jag tänkte också på Monty Python "The holy grail" där
https://www.youtube.com/watch?v=ZmInkxbvlCs


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem

Satan vad mycket blod.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar