Blizzard möter spelarnas kritik mot Battle for Azeroth senare ikväll

Robot
Blizzard möter spelarnas kritik mot Battle for Azeroth senare ikväll

Game director Ion Hazzikostas håller frågestund på Reddit klockan 23 svensk tid.

#battle-for-azeroth, #blizzard, #world-of-warcraft


Medlem

Kan redan nu säga att förmodligen kommer Ion att undvika att faktiskt svara på frågor och bara slingra sig undan all kritik som vanligt.

Ambassadör
Xbox

Ion Hazzikostas... Riktigt coolt namn om inte annat.


signatur

Jump in.

Medlem

Som någon skrev: man bör nog inte spela expansionen förrän några månader innan nästkommande expansions release.

Medlem
Skrivet av hest:

Som någon skrev: man bör nog inte spela expansionen förrän några månader innan nästkommande expansions release.

Precis, det är så jag kör nu för tiden. Tycker man får mest ut av Wow då. Ser dock fram emot BfA om ca ett år.

Medlem

Problemet är att mycket är låst bakom reputation som är låst bakom det tråkigaste av allt world quest.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Har haft riktigt kul i BFA, mest för att jag finner att de gjort storyn bättre, nu när jag är klar med det mesta gällande story så blev det lite segt, men gjorde raiden idag och den var rolig och krävde lite mer tänkande än vad man normalt behövde tidigare i typ legion (tyckte legion raids var enkla). Nu är det gear jakt och transmogs jag är ute efter, 7th-legion set jagar jag. Sen har jag alltid funnit att WoW är mycket roligare på en RP server pga folk är mer pratglada. Gillar idén med Öarna men det kunde ha utförst lite bättre, kan inte säga så mycket om Arathi Warfront ännu då jag ej kört det men såg att det bör gå att spela senare idag.

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Nu blev jag sugen på att lira igen.. Dags att damma av min lvl87 warlock och fortsätta den aldrig sinande jakten på end game. (jag traskar fortfarande runt i Northrend!)

Är inte Northrend upp till lvl 80 sen kom Cataclysm och dess zoner för högre lvl?

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Ja, det är korrekt, det betyder inte att man inte kan lufsa omkring där även efter att man nått level 80 jag var 64 när jag lämnade Azeroth för Outlands och 78 när jag kom till Northrend, tror jag kommer vara 88 när jag är klar där och ger mig ut i Cataclysms äventyr.

Men hur är det med xp? Hur gainar man lvls om questen är gråa? Tänke just för du är så hög lvl i Northrend som är en zon för -80.

1
Skriv svar