Nya platser från Red Dead Redemption 2 avlöjade - med matchande skärmdumpar

Robot
Nya platser från Red Dead Redemption 2 avlöjade - med matchande skärmdumpar

Snötäckta berg, gruvor och småstäder i den nya skörden screenshots från Red Dead Redemption 2.

#red-dead-redemption-2, #rockstar


Medlem

Men.... Dessa teases har verkligen fått mig att STARKT fundera på att bryta mitt förbud mot förhandsbokning. Jag vill ha detta NU. :-/


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Men.... Dessa teases har verkligen fått mig att STARKT fundera på att bryta mitt förbud mot förhandsbokning. Jag vill ha detta NU. :-/

du får det väl inte snabbare för att du förbokar?

Medlem

Har hållit mig borta från nästan allt så känner ingen hype överhuvudtaget men jag vet att det kommer kanske dagen innan. Men det känns konstigt det här

Medlem

@quadratis: Jag får det på releasedagen, istället för att kanske vänta någon vecka eller liknande.

Brukar alltid vänta på recensioner och/eller åsikter kring stabilitet och sådant.


signatur

Nämen!

Medlem

Haha, det finns typ inget i världen som ska hindra mig från att köpa och lira detta.
Inte ens 1/5 i betyg skulle hindra mig !!
Elr ett jetplan i nacken.

Medlem
Skrivet av Struggle:

@quadratis: Jag får det på releasedagen, istället för att kanske vänta någon vecka eller liknande.

Brukar alltid vänta på recensioner och/eller åsikter kring stabilitet och sådant.

Vänta någon vecka?
Varför inte bara köpa på releasedagen?

Själv.sörjer jag att det inte är utannonserat nått för pc.
Man kanske är illa tvungen köpa det till ps4


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Blir nog som med Witcher 3 för min del. Avvaktar och läser recensioner först. Köper det lagom till julledigheten. Om det inte skulle vara så intresset för Destiny 2 skulle försvinna inom kort.

Medlem
Medlem

Ohhh, snö i spel... det är jag svag för. Jäklar vad snyggt det ser ut.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Avstängd

Jag tror att jag har fullt upp med Assassins Creed då detta kommer, dvs om det är lika stort som Origins. Klarade ut det först i januari eller något sådant.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Inget nytt om det komr till PC, så jag avvaktar och ser vad som kan tänkas hända.

Avstängd
Skrivet av Preacher81:

Inget nytt om det komr till PC, så jag avvaktar och ser vad som kan tänkas hända.

Och om det inte alls kommer till PC då?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Preacher81:

Inget nytt om det komr till PC, så jag avvaktar och ser vad som kan tänkas hända.

Om det nu ska komma till PC, så säger de inget förrän 6-8 månader efter console releasen. Så är Rockstar.
Själv har jag inga stora förhoppningar om det kommer till PC alls. Fast bryr mig inte så mycket om det gör eller inte.

Medlem

Jag är orolig för microtrasaktioner. Rädd för att det kommer krylla av dom, såväl i singleplayer som i mp.

Medlem
Skrivet av breahl:

Och om det inte alls kommer till PC då?

Då får det vara för min del.

Medlem

Man längtar ju givetvis men hypen kan liksom bara nå en viss nivå innan den planar ut. Fortfarande ett givet day one köp dock.

1
Skriv svar