CoD: Black Ops 4:s releasetrailer är här

Robot
CoD: Black Ops 4:s releasetrailer är här
Medlem

Skulle väl inte säga att Black Ops 4 konkurrerar med Fortnite, helt annan målgrupp. Däremot blir det intressant att se vilken smäll PUBG tar; Blackout är ju en förbättring på precis alla plan.

Medlem

Varför släppa release trailer när det är en halv månad kvar till release?

Kanske köp när det kostar 99:-, inte innan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tror inte denna Kopia kommer hålla mer än till dom inbitna cod spelarna.. Fortnite har en annan spelar skara + Fortnite är ju Gratis......

Medlem
Skrivet av onliner72:

Tror inte denna Kopia kommer hålla mer än till dom inbitna cod spelarna.. Fortnite har en annan spelar skara + Fortnite är ju Gratis......

Man behöver heller inte jämföra Fortnite med detta. Dom som inte gillar 3:e person kommer nog gilla detta. Bara bra att det kommer något som kan locka folk som inte gillar Fortnite eller PUBG.

Kändes som ett snabbare och mer intensivt PUBG tycker jag, positivt för dom som gillar COD och BR helt enkelt

Hoppas Battlefields BR blir lite annorlunda också!

Medlem

Jag väntar nog tills BF5 visar sitt Battle Royale innan jag bestämmer mig om jag vill köpa något av spelen eller ej. Battle Royale Betan i CoD4 var ganska dåligt optimerat för spelare som råkade ha ''fel'' hårdvara i sin burk, mitt grafikkort som spelar det mesta utan större problem fick enorma problem i CoD4 Battle Royale inom vissa områden.

Medlem

Har jag förstått rätt om det inte är någon story alls i spelet?


signatur

Niet.

1
Skriv svar