Ny pokémon är en mutter – skruvat!

Robot
Ny pokémon är en mutter – skruvat!

Vi vet inte riktigt vad vi ska säga om dessa Pokémon-nyheter.

#Nintendo, #Pokemon, #Switch


Ja, den där var ju...ful.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Inaktiv

@Fader Konungen: Ja inte lär hen få gänga något vidare!

Pappaskämt

Inaktiv

Thats just nuts.

Medlem

Tråkigt att de bara pumpar ut nya pokemon istället för att fixa spelet. Det måste vara de lataste utvecklarna i historien.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

@Dunder: Pumpar ut? Inte så stor koll du va?

Medlem
Skrivet av spikes:

@Newklear: Pumpar ut? Inte så stor koll du va?

Jodå, jag har spelat det sen innan release.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

@Dunder: Förklara vad för ngt dom har "pumpat" ut?
Dom fick chansen att announca en helt ny pokemon, klart dom tar den? Är ju inte niantic som uppfinner pokemons vettu? Det är ju pokemon company/nintendo etc. Dom har släppt 3 generationer pokemons på snart 2.5 år, är det verkligen för mycket?

Hur spelar du ngt innan release? Du var beta testare? Grovt skeptisk.

Medlem
Skrivet av spikes:

@Newklear: Förklara vad för ngt dom har "pumpat" ut?
Dom fick chansen att announca en helt ny pokemon, klart dom tar den? Är ju inte niantic som uppfinner pokemons vettu? Det är ju pokemon company/nintendo etc. Dom har släppt 3 generationer pokemons på snart 2.5 år, är det verkligen för mycket?

Hur spelar du ngt innan release? Du var beta testare? Grovt skeptisk.

Pokemon, som jag skrev. Istället för att implementera nya funktioner och laga de som redan finns så lägger de till nya monster. Oerhört slappt, som sagt.

Nej, ingen betatestare, jag installerade APK:n från NA innan den blev tillgänglig i Sverige.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Pokemon, som jag skrev. Istället för att implementera nya funktioner och laga de som redan finns så lägger de till nya monster. Oerhört slappt, som sagt.

Nej, ingen betatestare, jag installerade APK:n från NA innan den blev tillgänglig i Sverige.

Pokemon har inget med utvecklingen av appen att göra. Niantic utvecklar appen, att Pokemon använder sig av Pokemon GO för att teasa en pokemon från nästa generation är väl knappast något negativt? Om du syftar på att dom lägger till shinies så ligger ju det helt på art apartment och handlar inte om några programmerare som fixar buggar eller skriva nya funktioner. Dom har ju redan announcat att det ska komma massa nytt innan årsskiftet. Tog dom lite tid kanske men dom har ju faktiskt skrivit om hela gym-systemet sen release för att det förra var fruktansvärt dåligt, det tog säkert development tid från massa annat.

Så du spelade det efter release då. Inte innan.

1
Skriv svar