Här är den stygga skurken i Just Cause 4

Robot
Här är den stygga skurken i Just Cause 4

Rico slåss mot the Black Hand och Gabriella Morales styr dem med järnhand.


Medlem

Fanns det kvinnor på fiktiva övärldar?

Fragtjuv

Härligt. Ser fram emot det här spelet mycket.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Fanns det kvinnor på fiktiva övärldar?

Avalanche kan alltid peka på Thatcher

Medlem

Mmm. Tycker att de varit i stort sett likadana de senaste spelen i serien. Repetiva uppdrag med lite variation.
Kul spel (en stund iaf), snygg nja ok grafik iaf. Har inte velat eller haft lust att spela klart de två senaste spelen.
Men det är ju alltid kul o spränga skit i luften.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

@Zidious G: Den riktiga frågan är om det finns kvinnliga soldater? Vartenda spel har ju en kvinnlig ledare nuförtiden, men inga eller väldigt få har kvinnliga fotsoldater...

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Fanns det kvinnor på fiktiva övärldar?

Bara BOOlo Santooooosi

Inaktiv

Hade varit skoj att få skjuta ihjäl lite kvinnliga fotsoldater för en gångs skull. Fast är väl samma sak som med infödingarna i Resident evil 5,blev ju ett jäkla fjant om det. Ledare = Ok, Fotsoldater =Ajaj.

Medlem

Är det verkligen efterlängtat?

Om man längtar så, är det bara att spela något av de andra spelen i serien, då de alla är i princip identiska. Det förvånar mig hur man har släppt tre spel utan någon större utveckling.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hoppas att JC4 är bättre än JC3 (som kändes sämre än jc2)

Medlem

Bättre optimering till konsol nu hoppas jag?

Medlem

Bara jag som tycker att det är en lite mer seriösare ton på spelet?


signatur

Idono. That's me!

1
Skriv svar