Fallout 76-folket har inga crossplay-planer

Robot
Fallout 76-folket har inga crossplay-planer
eld
Medlem

pga ingame shop.

Mycket krångel runt vem som ska ha dessa 30% om något säljs på en plattform men används på en annan.

Medlem

@eld:

Fast du lär ju inte kunna spela Fallout 76 på fler ställen än ett. Dock kunna spela med folk på alla olika enheter. Då slipper man den problematiken.

Det blir ju lite annorlunda med ett gratisspel.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Jag förstår inte hur man läser dom där twitter trådarna. Pratar han med sig själv?


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:

Jag förstår inte hur man läser dom där twitter trådarna. Pratar han med sig själv?

Twitter is all about skrika för sig själv.

(Här tror jag dock att han svarar på kommentarer till sitt originalinlägg. Man brukar kunna läsa alla kommentarer om man klickar mitt i textmassan på ett twitterinlägg. Tror jag. Försöker vanligtvis undvika plattformen - annat än när jag vill skrika för mig själv)


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Nomman:

Twitter is all about skrika för sig själv.

(Här tror jag dock att han svarar på kommentarer till sitt originalinlägg. Man brukar kunna läsa alla kommentarer om man klickar mitt i textmassan på ett twitterinlägg. Tror jag. Försöker vanligtvis undvika plattformen - annat än när jag vill skrika för mig själv)

Ah, schysst, tack för svaret! Alltså som att "öppna en tråd" då typ. Som du märker så har jag hållit mig borta - red såklart med på releasevågen, men sedan trillade jag av och använde det enbart för att läsa nyhetstweets, framförallt från spelvärlden.. Men det blev för mycket så jag la ner det också.

FZ är lagom dos av socmed-drogen.


signatur

Niet.

Medlem

Synd när man egentligen vill köpa till pc men ens kompisar kommer köra på ps4, om man nu ens kommer kunna styra ihop sig med kompisar - inom en överskådlig framtid.

Medlem

Snyggt!. Bethesda var ju en av de första att hänga på drevet mot hur Sony hindrade allt med att inte tillåta crossplay och nu kommer detta...

1
Skriv svar