Minecraft: Dungeons

Releasehästryttare
Minecraft: Dungeons

Mojang utannonserade nyss Minecraft: Dungeons, ett nytt spel som skall släppas 2019 på PC.

Fight your way through an all-new action-adventure game, inspired by classic dungeon crawlers and set in the Minecraft universe! Coming to PC in 2019.

Brave the dungeons alone, or team up with friends!
Up to four players can battle together through action-packed, treasure-stuffed, wildly varied levels, all in an epic quest to save the villagers and take down the evil Arch-Illager!

Discover new weapons and items that will help you defeat a ruthless swarm of new-and-nasty mobs. Fight or flee through canyons, swamps and – of course – mines!

Any adventurer brave or foolish enough (or a bit-of-both!) to explore this blocky and beautiful world will need to come prepared. So quickly, gear up!

Moderator | Testpilot

Notera att det här bara är min åsikt, men det finns ju faktiskt en nyhetstråd om du vill göra nyhetstips så varför inte bara slänga den där än att göra en egen tråd?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Releasehästryttare
Skrivet av uberpwnage2.0:

Notera att det här bara är min åsikt, men det finns ju faktiskt en nyhetstråd om du vill göra nyhetstips så varför inte bara slänga den där än att göra en egen tråd?

???

Hur menar du nu? Minecraft som sålt 100tals miljoner ex och alla känner till borde inte få en egen tråd, men Lost ark som du gjorde en tråd om häromdagen är ok att skriva om som få utanför Korea hört talas om innan, mycket dum kommentar om du inte följer dina egna ord.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Devan:

???

Hur menar du nu? Minecraft som sålt 100tals miljoner ex och alla känner till borde inte få en egen tråd, men Lost ark som du gjorde en tråd om häromdagen är ok att skriva om som få utanför Korea hört talas om innan, mycket dum kommentar om du inte följer dina egna ord.

Oj nu lugnar vi ned oss här.

Det var mest bara det att du skrev "nyhetstips" vilket jag då antog menade att du ville FZ skulle skriva om spelet själva. Har ingenting med att du eller någon annan inte får skriva om spelet utan jag var mer inne på att du la till nyhetstips och då var min fråga bara om det inte passade bäst i nyhetstråden?

Denna tråden är ett annat exempel när du gör liknande inlägg som folk i nyhetstråden samt använder taggen för nyhetstips.

Ber om ursäkt om det såg ut som att jag försökte säga att du inte får göra trådar för det får du absolut göra. Jag tänkte som sagt bara mest på om att om din plan var att tipsa FZ om nyheter att använda den dedikerade nyhetstråden istället.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skägg.
10 Chambers

Jag tänker så här: båda funkar. Antingen gör man en tråd, då lite matigare och tänkt diskussionstart, eller en notis i nyhetstråden.


signatur
1
Skriv svar