Spekulationer ahoy: Nytt innehåll till XCOM 2 på väg

Robot
Spekulationer ahoy: Nytt innehåll till XCOM 2 på väg

Firaxis kanske utannonserar något under en kommande stream.

#firaxis, #xcom-2, #xcom-enemy-unkown


Backloggens befriare

Remaster eller en trea, gissar jag. Säkert bara en Remaster


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Hmm, riktigt underhållande spel är de iallafall, man vill ju ha mer


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Jag hoppas det kommer vara en story som fortsätter efter grundspelet Xcom2.
Förra expansionen var okay, men det var lite tråkigt att "spela om" spelet från början med lite nya vapen/klasser men ingen fortsättning som tog vid efter grundstoryn.

Releasehästryttare

Xcom2: War of the worlds, helt ny expansion släpps nu i vinter där man slåss både mot nya aliens och de existerande 20 år efter War of the chosen, commandern som du spelar har gått i pension men hans hjärna har laddats upp till en dator och du har en Ai som hjälper dig genom hela spelet.

But hey, that's just a game theory

Medlem

Har lirat alla delarna till PC sedan första kom ut 1993, Så jag vill gärna se mera av detta

Medlem

XCOM: Battle Royal

Medlem
Skrivet av Preacher81:

Har lirat alla delarna till PC sedan första kom ut 1993, Så jag vill gärna se mera av detta

word!

Jag kommer ihåg hur mycket hat kärlek jag hade till de första spelen, när aliens kunde skjuta en raket rakt på skeppet som reflex på första gubben som gick av skeppet och du vipade rakt av. Många saves blev det. Jag måste säga att jag tycker att de nya spelen, både fristående och med expansioner är värdiga titeln xcom, väldigt bra spel enligt min åsikt!

Medlem

Klarade XCOM 2: War of the Chosen tidigare i år, så jag känner mig redo för lite mer alien-smisk!

Medlem
Skrivet av Bardy73:

word!

Jag kommer ihåg hur mycket hat kärlek jag hade till de första spelen, när aliens kunde skjuta en raket rakt på skeppet som reflex på första gubben som gick av skeppet och du vipade rakt av. Många saves blev det. Jag måste säga att jag tycker att de nya spelen, både fristående och med expansioner är värdiga titeln xcom, väldigt bra spel enligt min åsikt!

Håller med dig fullt ut Bardy73, dom är väldigt underhållande.

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Remaster eller en trea, gissar jag. Säkert bara en Remaster

Tror inte det, det är Shen's dotter på bilden. I första spelen va det pappan så det är förhoppningsvis något annat

Medlem
Skrivet av Bardy73:

word!

Jag kommer ihåg hur mycket hat kärlek jag hade till de första spelen, när aliens kunde skjuta en raket rakt på skeppet som reflex på första gubben som gick av skeppet och du vipade rakt av. Många saves blev det. Jag måste säga att jag tycker att de nya spelen, både fristående och med expansioner är värdiga titeln xcom, väldigt bra spel enligt min åsikt!

Knepet var att man alltid skulle låta det gå en runda innan man lämnade skeppet. På så sätt så knallade dom runt och blev ofta av med sin overwatch 😁

1
Skriv svar