Mer Red Dead 2-gameplay idag

Robot
Mer Red Dead 2-gameplay idag

Jakt, tågrån, horse armour? Vad tror ni vi får se?

#gameplay, #red-dead, #rockstar, #video


Medlem

Hurra! Börjar bli väldigt taggad nu!
Känslan har smugit sig på senaste 5-6-7-8 åren.

Medlem

Är det inte imorgon vid 15.00?

Medlem

Äntligen! Men också lite orolig att de menar Tisdag :/

Medlem
Skrivet av FZGA_MER:

Är det inte imorgon vid 15.00?

De skrev det klockan ett i "morse" svensk tid, vilket innebär att det var 19:00 i går hos dem.

Fragtjuv

Läste något om att hästarnas dasar kan ändra storlek efter väder. Det ser jag gärna exempel på!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Ja det jag hoppas på att se är om det är jättehårt styrt auto aim som gäller eller inte, vilket jag fortfarande inte har förstått/fått svar på.

Skrivet av Witchfinder:

Ja det jag hoppas på att se är om det är jättehårt styrt auto aim som gäller eller inte, vilket jag fortfarande inte har förstått/fått svar på.

Är nog bara att stänga av det som du kan göra i så gott som alla spel om du inte vill använda dig utav det.

Gen
Medlem
Skrivet av joelthor100:

Läste något om att hästarnas dasar kan ändra storlek efter väder. Det ser jag gärna exempel på!

Ja det är definitivt en säljpungt så jag hoppas att vi får se mer.

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Är nog bara att stänga av det som du kan göra i så gott som alla spel om du inte vill använda dig utav det.

Då är frågan om det är såna sekvenser att man måste rida på en häst eller på ett tåg och skjuta en massa banditer i rasande fart, där ett skippande av auto aim mer eller mindre omöjliggör uppdraget, vilket känns som att det var fallet i ettan om jag inte minns fel. Jag försöker hemskt gärna göra det utan auto aim i alla fall och hoppas uppgiften inte blir en övermäktig.

Skribent
Skrivet av Gen:

Ja det är definitivt en säljpungt så jag hoppas att vi får se mer.

Hoppas att vi inte får punga ut mer för en välutrustad kuse.

Avstängd

Just nu har jag mer hype för nya AC eftersom det kommer i natt!

Men ska bli kul att se mer av detta också.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Myran22:

Hoppas att vi inte får punga ut mer för en välutrustad kuse.

Hoppas R* pungterar ryktena om mikrotransaktioner i SP snart.

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Då är frågan om det är såna sekvenser att man måste rida på en häst eller på ett tåg och skjuta en massa banditer i rasande fart, där ett skippande av auto aim mer eller mindre omöjliggör uppdraget, vilket känns som att det var fallet i ettan om jag inte minns fel. Jag försöker hemskt gärna göra det utan auto aim i alla fall och hoppas uppgiften inte blir en övermäktig.

Köp en adapter och kör mus och tangentbord då kan du ha precision nog även i hög hastighet.

Medlem
Skrivet av breahl:

Just nu har jag mer hype för nya AC eftersom det kommer i natt!

Men ska bli kul att se mer av detta också.

Förlåt OT men AC inatt? Vafalls?

Och ja, jag ser framemot mer av RDR2. All information mottages tacksamt, extra kul med video.

Skribent
Skrivet av powerbuoy:

Hoppas R* pungterar ryktena om mikrotransaktioner i SP snart.

Ja, det är hög tid att de sätter pungt för dem.

Skribent
Skrivet av Eldarion:

Förlåt OT men AC inatt? Vafalls?

Och ja, jag ser framemot mer av RDR2. All information mottages tacksamt, extra kul med video.

Köper man "Gold"-versionen (?) eller högre av Odyssey blir det upplåst 3 dagar tidigare än resten.

Avstängd
Skrivet av Eldarion:

Förlåt OT men AC inatt? Vafalls?

Och ja, jag ser framemot mer av RDR2. All information mottages tacksamt, extra kul med video.

Japp köpte Ultimate versionen så man får med allt, även extrauppdragen och expansionerna, plus att man får spela tre dagar tidigare. Släpps kl 00 ikväll, har redan laddat ner det också så bara att starta då.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

"Oj vilken överraskning!"


signatur

Nämen!

Medlem

ogillar brittiska ordet armour, det amerikanska Armor låter mkt häftigare


signatur

//monster

Avstängd
Skrivet av Struggle:

"Oj vilken överraskning!"

hä få man inte ha nå privatliv!!

Frilansare
Skrivet av monsterbenke:

ogillar brittiska ordet armour, det amerikanska Armor låter mkt häftigare

armour schmarmor!

1
Skriv svar