Bekräftat - kronjuvelerna är extra känsliga för skott i Red Dead Redemption 2

Robot
Bekräftat - kronjuvelerna är extra känsliga för skott i Red Dead Redemption 2

Rockstar verkar finna njutning i vissa detaljer.

#blommor-och-bin, #red-dead-redemption-2


Medlem

signatur

I drank what?

Medlem

RS gillar kulor helt enkelt.

Medlem

Jag har önskat detta länge, men blir bara mongoförklarad varje gång jag nämner det. Folk spelar så svårflörtade och ändå sitter dom och tokskarattar när Calle sitter och skiter i ett bås medans Jocke ställer sig och glor när dom testade SCUM.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av burkmopp:

Jag har önskat detta länge, men blir bara mongoförklarad varje gång jag nämner det. Folk spelar så svårflörtade och ändå sitter dom och tokskarattar när Calle sitter och skiter i ett bås medans Jocke ställer sig och glor när dom testade SCUM.

Haha, livet är bra orättvist!


signatur
Inaktiv

Haha, på tiden. Hur många gånger har man inte skjutit skrevskott bara för att det känns så bra Äntligen får man utdelning på det med.
En snubbe som John Holmes måste ju vara extremt lättdödad.

Medlem

skit bra för dom som inte skjuter hs i spel utan har siktet mot kuken. najs!

Medlem

Aftonbladet nivå på FZs artiklar nuförtiden 🙂


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Aftonbladet nivå på FZs artiklar nuförtiden 🙂

Du kan vara en artikel på Aftonbladet.

Medlem

Hoppas den här highlight-funktionen går att stänga av / inte behöver aktiveras. Förstör inlevelsen och verkar ge noll. Oväntat att bröst och skalle ger mest skada liksom.

Medlem

Undra om man kan använda suspensoar som extra utrustning.

+2 Defense


signatur

Nämen!

Medlem

Fast de e väl rätt logiskt att snorris e farlig att blåsa av (menar inte blow job).
Man förblöder ju om den skulle gå av

Medlem

Om samma system finns för närkampsstrider, kan man då fokusera på fiendens bröstvårta och göra en purple nurple på dem?


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem

Men det här är ju inte unikt för RD2. Soldier of fortune, hade ju inte heller killarna kulor av stål.. Åtminstone så gillade de inte att få en kula i köttbössan.

Edit: gäller det här även hästarna? Det var ju en artikel här tidigare att även hästarna hade organ, som rörde sig levnadstroget...

Medlem

Är det såna här smådetaljer utvecklare slänger in när allt annat är på plats och dom har tid över?

Medlem
Skrivet av androsynth:

Är det såna här smådetaljer utvecklare slänger in när allt annat är på plats och dom har tid över?

Tror det är RockStar som gör det i allt dom arbetar med. Dom har ju tid, resurser och personal att faktiskt göra så gedigna arbeten. Det är väl det som gör dom till värdiga kungar (bland andra).

Medlem

Jag säger som finnarna gjorde under vinterkriget: Tulta Munille!!!

Medlem
Skrivet av AtlasBreaker:

Tror det är RockStar som gör det i allt dom arbetar med. Dom har ju tid, resurser och personal att faktiskt göra så gedigna arbeten. Det är väl det som gör dom till värdiga kungar (bland andra).

Sånt älskar jag. Det väcker ens experiment- och upptäckarlusta

Medlem
Skrivet av androsynth:

Sånt älskar jag. Det väcker ens experiment- och upptäckarlusta

Verkligen! Det är en så magisk resa innan illusionen är bruten. Dom där första timmarna, som kan vara väldigt många, innan man har identifierat och lärt sig reglerna kring spelet. Aah.. Önskar man kunde gå tillbaka och återuppleva flera spel, som om det vore första gången. Good stuff.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av AtlasBreaker:

Verkligen! Det är en så magisk resa innan illusionen är bruten. Dom där första timmarna, som kan vara väldigt många, innan man har identifierat och lärt sig reglerna kring spelet. Aah.. Önskar man kunde gå tillbaka och återuppleva flera spel, som om det vore första gången. Good stuff.

Det snackas om just att glömma spel i denna tråd: https://www.fz.se/forum/trad/431353-om-du-fick-glomma-bort-et...


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det snackas om just att glömma spel i denna tråd: https://www.fz.se/forum/trad/431353-om-du-fick-glomma-bort-et...

Tackar!

1
Skriv svar