Se den nya gameplaytrailern från Red Dead Redemption 2!

Medlem
Skrivet av breahl:

Ja precis, vore ju dumt att säga nu redan att det ska komma till PC. Dom vill nog att så många som möjligt köper det till konsol först, inte ens säkert förövrigt att det ens kommer till PC.

Så ni PC-spelare får nog vänta tålmodigt, kanske hela livet.

Jag väntar fortfarande på Red Dead Redemtion 1 till PC.

Avstängd
Skrivet av Styrman:

Jag väntar fortfarande på Red Dead Redemtion 1 till PC.

Jo har jag med faktiskt gjort då jag inte ägde ett PS3 på den tiden. Men folk får vara hur optimistiska dom vill, jag tror personligen att inte detta kommer till PC heller. Varför bryta trenden liksom? Är inte likt Rockstar.


signatur

PS5 och inget annat.

fue
Medlem

Köper nog digitala på Store:en för 749:- orkar inte hålla på med skiva! Och sen när det väl kommer till PC köper vi det då med. Tufft att God of War kom i Maj(?) Så GOTY blir mellan Red Dead 2 och GoW.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Blir fett detta, blir att spela i vanlig 1080 i 30 FPS, kommer ej köpa ps4 pro eller 4k-tv men fan vad jag tror detta blir grymt.

Köper det säkert igen om det kommer på Pc

Pleb, du kommer inte uppleva spelet till fullo ❤️

Medlem
Skrivet av AplAy:

Damn! Har aldrig spelat första spelet ens, men detta har ju potential om man gillar temat.

Frågan är hur brett det egentligen är med alla olika element som erbjuds: hur många sidoquests finns egentligen och hur "unika" är de, hur många shower går det att ta in, hur många WANTED går det att jaga rätt på, hur många "strippklubbar" finns det, hur många sidoaktiviteter som blackjack, kanske pilkastning, osv finns det, och så vidare.

Sedan kan man oxå ställa sig frågan hur många olika konsekvenser man faktiskt kan få från en och samma person för att verkligen få en dynamisk spelvärld.

Men minst sagt: stor potential! Vore kul att höra vad ni som spelat första har att säga om hur "bredare" denna uppföljare verkar vara?

Inte så mycket man kan se och jämföra med än. Men det är det som kommer bli det intressanta, kommer Rockstar lyckas slå Witcher3 och Origins bland annat, när det gäller en stor dynamisk värld med många sidequests, questionmarks, etc. För GTAV hade det knapert, det fanns inte mycket att göra där. Man får hoppas att rockstar levererar med material, annars kommer det nog synas i recensionerna.

Medlem

Jag hoppas att man kan göra HUDen så dynamisk att den försvinner helt vid de flesta tillfällena. Förstår att det går att stänga av den helt men brukar ju tyvärr inte fungera så bra genom hela spelet.

Behöver tex inte en mini-map när jag tar mig från position A till position B men när jag väl kommer fram till position B och skjuta någon (hypotetiskt) så vill man samtidigt veta vem och därav bra ifall kartan dök upp vid just det tillfället.

Medlem

Jag är tyvärr helt "opepp" på detta spel för tillfället, vilket jag tycker är synd då jag tror det kommer bli ett mycket bra spel. Minns att jag spelade och gillade 1:an, men det var länge sedan nu.

Min plan för att bli "pepp" och få rätt "känsla" inför releasen är att kolla en massa klassiska western-filmer fram till release-dagen, för att då förhoppningsvis knappt kan vänta på att få bege mig ut på mina egna äventyr i RDR2. Hoppas det fungerar.

Medlem

Jag gillade vyerna, speciellt uppe i bergen. Jag ser nog mest fram emot att fritt få rida ut i vildmarken och jaga för hud och mat. Leva lite som en ensamvarg ett tag


signatur

Nämen!

Medlem

Kan alla bara hålla käften angående PC...TACK!

Medlem
Skrivet av Aidi:

Kan alla bara hålla käften angående PC...TACK!

Jag hoppas det släpps till PC också


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Avstängd
Skrivet av Aidi:

Kan alla bara hålla käften angående PC...TACK!

Tveksamt att det släpps till PC.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Tveksamt att det släpps till PC.

Tveksamt att det inte släpps till PC.

Medlem

Varför de så hypat de snyggt, men jag kan inte säga jag är hypade för de . Spelat ettan när den kom och de var ok spel inget special.
Blir nog att jag spelar de när de släpps till PC.

Gnällkuk

Segt för oss som vill ha PC. Ser utom som det blir copy+pasta på Gta v. Current gen, 30fps, next gen 60fps och sen PC. Så, tidigast våren 2020 skulle jag tippa :/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

12
Skriv svar