FZ det vore kul om ni kunde kolla på Overkill's the walkind dead

Medlem
FZ det vore kul om ni kunde kolla på Overkill's the walkind dead

Känner att hypen var hög med cinematic videos sedan fick man se lite gamplay och då sågade alla spelet som sett cinematic. Men vad jag hört så bubblar spelare som spelat att det är ett otroligt bra spel i co op. Svårt och krävande spel att köra tillsammans men ger mycket tillbaka till spelarna. Vore kul att höra FZ spela eller testa även om det är i Beta.

Smakprov
https://www.youtube.com/watch?v=P7-0kYzEr2w

Releasehästryttare

Jag ser fram emot spelet, men ja känner att det är många som hatar det redan på grund av walking dead namnet tyvärr.

9 oktober börjar betan så vi får ju snart reda på om spelet är bra eller ej.

Btw om nån här för köper Digital Deluxe utgåvan där man får 3 extra beta nycklar till vänner så tar jag gärna en och är med och lirar!

Skägg.
10 Chambers
Releasehästryttare

@Carl Johansson-Sundelius: Ja, och förutom pjgbg två kommentarer så är det bara en annan person som uttrycker sig positivt i den artikelns kommentarer, kommer ihåg artikeln men svarade inte själv då grupp trycket att inte gilla spelet va för högt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Devan:

@Carl Johansson-Sundelius: Ja, och förutom pjgbg två kommentarer så är det bara en annan person som uttrycker sig positivt i den artikelns kommentarer, kommer ihåg artikeln men svarade inte själv då grupp trycket att inte gilla spelet va för högt.

Trist att du känner att du vill delta i en tråd för att majoriteten är negativt inställda. Ska bli intressant att se hur spelarna upplever spelet under betan.


signatur
Medlem

Kul då kommer det säkert lite mer material att följa när betan är igång.

1
Skriv svar