Veckans quiz – Lönnmördarspel!

Robot
Veckans quiz – Lönnmördarspel!

Imorgon släpps Assassin's Creed Odyssey, det firar vi med ett tematiskt quiz.

#fz-quiz


Medlem

2/10 Korrekta svar.
Hm...

Medlem

Känlsan när man tagit sig fram till sista frågan med ett rätt svar och läser "veckans svåraste".. rly?...….

Ambassadör
League of Legends

Satte sista med säkerhet. Inte alls en gissning, jag lovar. 6 av 10.

Medlem

Heh "Du tar dig till målet, men sedan brukar larmet tjuta." nej inte när jag spelar Farcry inte, kastknivar, pilbåge och baits FTW. (btw, meningen låter som en variant av "motor är igång, men ingen styr")


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

8/10


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag kunde alla förutom masktillverkaren!

MEG
Medlem

3/10 Korrekta svar!
Nä, någon Agent 47 är du inte. Det är nog en bra grej, egentligen. Bättre lycka nästa vecka!

Jamendetvardåsjälvastefaan


signatur

Death is only the beginning

Avstängd

Hade det bara varit assassins creed frågor så hade jag lätt fått 10/10.


signatur

PS5 och inget annat.

7/10 himla bra med tanke på att jag eg. knappt kunde något av svaren, tror det enda jag visste var vem Vega var livvakt åt och det berodde på något vagt minne från den gamla filmen.

Medlem

@breahl: Du visste ju inte ens om att Brotherhood och Revelations var egna spel

Skägg.
10 Chambers

5 rätt. Av okänd anledning får jag färre rätt när någon annan gjort quizet.


signatur
Frilansare

5/10 och då gissade jag på två av de rätta svaren. Antar att lönnmörderiet inte är min grej

Inaktiv

6/10 Korrekta svar!
Helt okej jobbat! Du tar dig till målet, men sedan brukar larmet tjuta.

Haha, stämmer ganska bra. Brukar smyga ett tag tills jag blir uttråkad och sedan döda allt i min väg istället.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

5 rätt. Av okänd anledning får jag färre rätt när någon annan gjort quizet.

Jag fick 10/10!

Skrivet av Joakim Bennet:

5/10 och då gissade jag på två av de rätta svaren. Antar att lönnmörderiet inte är min grej

Nästa vecka kör vi "Miljöer och moiréeffekter"!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Jag är tydligen ingen agent 47 men det vara bara två frågor (egentligen en) som handlade om det

Blood Money äger jag på PS2, 360 och Steam.... bra spel det där

Gnällkuk

6/10, spelat ett spel som omnämns, ME - den frågan svarade jag fel på. Trisslott nästa? :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag kunde den sista iaf

Medlem

2/10
Nä, någon Agent 47 är du inte. Det är nog en bra grej, egentligen. Bättre lycka nästa vecka!

Inte heller konstigt nog, inte spelat något av dessa spel men fick hem 2 rätt iallafall, förvånad att jag fick rätt på vem recenserade Hitman på fz. Inte sätt den artikeln.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem

8/10, jag minns t o m recensionen.

Känner mig inte alls gammal...


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

6/10 Korrekta svar!
Helt okej jobbat! Du tar dig till målet, men sedan brukar larmet tjuta.

Hade tur med gissningarna då jag bara kunde 2/10 helt säkert.

Medlem

6/10. Funkis för mig


signatur

I drank what?

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

9/10 Korrekta svar!
Assasino! Du kan ta dig in i Fort Knox, brygga en kopp te i valvet, dricka den i lugn och ro för att sedan smita ut obemärkt. Läskigt men häftigt!

Nöjd!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

3/10 Korrekta svar!
Nä, någon Agent 47 är du inte. Det är nog en bra grej, egentligen. Bättre lycka nästa vecka!

Blahj


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

4/10


signatur

Meep!

Medlem

Stupade på mållinjen... not! En bit kvar. 4/10

1
Skriv svar