Världens mest kända Fortnite-spelare ställer upp för utstött svensk gamer

Robot
Världens mest kända Fortnite-spelare ställer upp för utstött svensk gamer

Spelbranschen är bra fin ibland.

#fortnite, #spelkamrater


Moderator | Testpilot

@Carl Johansson-Sundelius: Forum-länken funkar inte för mig så dubbelkolla den.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hade skämts ihjäl om min pappa hade gjort det, men det är jag.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av uberpwnage2.0:

@Carl Johansson-Sundelius: Forum-länken funkar inte för mig så dubbelkolla den.

Fixat!


signatur
Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Hade skämts ihjäl om min pappa hade gjort det, men det är jag.

Hur gammal är du?
Mvh, "vuxen" 33-åring.

Medlem

Sött som socker. Många streamers som är ruskigt fina just när de spelar med barn och verkligen bryr sig. Ninja och Dakotaz är nog de jag har sett göra flest fina saker Gillar hur de kan anstränga sig för att bära okända barn/fans till sina första vinster


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Hade skämts ihjäl om min pappa hade gjort det, men det är jag.

Man är alla olika. Själv var det något jag alltid uppskattade, när mina föräldrar ville hjälpa till.
Och skönt av Ninja! Tyck vad man vill om snubbens Streams men nog ändå verkar han vara en schyst person.

Medlem

Jättefint av folk som ställer upp för grabben. Skolklassen kan dra någonstans.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Hade skämts ihjäl om min pappa hade gjort det, men det är jag.

Jag är kluven. Som pappa till två barn förstår jag desperationen hos mamman när ens barn far illa. Man griper efter alla halmstrån. Samtidigt är jag tveksam till att exponera barnen så totalt på internet.
Kontentan är som vanligt att livet som förälder är ingen dans på rosor.

Medlem

Tur att det slutade bra, kunde ju varit tvärt om - att pojken blev ännu mer mobbad när klasskamraterna fick nys om att hans mamma var så desperat att hon frågade efter vänner åt honom.

Off topic: jag som inte använder twitter blir alltid så förvirrad över hur posterna (eller vad de kallas) presenteras. Är det Ninja som svarar till Mikael, eller hur skall man läsa flödet? Om det är fler svar utöver Ninjas, kommer dom i kronologisk ordning med senaste överst, eller hur fungerar det?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Gnällkuk

Nu var det väl dock inte så dramatiskt som det först lät, en stor anledning var ju tydligen att han klasskompisar inte hade samma konsol. Lite som när man själv var den åldern och använde ”men ALLA andra har/får ju!” När det kanske var en fjärdedel på sin höjd.

Oavsett så är det fantastiskt när någon drabbas av nätkärlek! Fuck mobbing!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Releasehästryttare

Hur många 10 åringar har twitter? känns mer som en vuxen sak. eller?

Medlem
Skrivet av Devan:

Hur många 10 åringar har twitter? känns mer som en vuxen sak. eller?

Det står ju att det var mamman som skrev det, så...?

Releasehästryttare
Skrivet av Loxus:

Det står ju att det var mamman som skrev det, så...?

Ja, men hur fick skolkompisarna reda på det så de kunde mobba han mer då? -.-

Gnällkuk
Skrivet av Devan:

Ja, men hur fick skolkompisarna reda på det så de kunde mobba han mer då? -.-

honom* och vart har du läst att han blev mer mobbad?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Releasehästryttare

@tricky: conthox skrev det, antar att det är sant eller ljuger han?

Medlem
Skrivet av Devan:

@tricky: conthox skrev det, antar att det är sant eller ljuger han?

Nja, conthox skrev typ att det kunde varit värre, t.ex om han blev mer mobbad. Fast med andra ord då 😊

Medlem

Min nioåring avgudar Ninja....

Medlem

Bästa morsan ju. Hon gjorde ju det som alla bra föräldrar ska göra;uppmuntra sina barn att spela.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

1
Skriv svar