Bota måndagsångesten – Med Fräcka fredag, såklart!

Robot
Bota måndagsångesten – Med Fräcka fredag, såklart!

Sisten att titta är en knådd!


Medlem

Nu när ni direktsänder igen får ni passa på att berömma Gustav som skötte onsdagsstremen exemplariskt den här veckan. Och be om ursäkt till Gustav från mig, för att jag lurade honom att man kunde kasta granaterna i hålet vid tentakelmonstret.

Medlem

Sitter i bussen, fast utan lurar Annars vill nog också medpassagerarna lyssna på denna livesändning!

Medlem

Kan ni inte kolla ljudet innan ni börjar sända? Och vad långa avsnitten börjar bli. Och inte har vi någon regering i det här landet att skylla allt på. Fan vad jag gnäller.. Nu är det helg!

Backloggens befriare

Äntligen!


signatur

Ad hoc addendum

Frilansare
Skrivet av Leffe76:

Kan ni inte kolla ljudet innan ni börjar sända? Och vad långa avsnitten börjar bli. Och inte har vi någon regering i det här landet att skylla allt på. Fan vad jag gnäller.. Nu är det helg!

Ja det var lite gnälligt, men jag kan relatera. Glad spelhelg!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Ja det var lite gnälligt, men jag kan relatera. Glad spelhelg!

Gnällde för tidigt. Ljudet blev bra, och dom 53 minuterna var väl spenderade. Tack detsamma!

Medlem
Skrivet av Leffe76:

Kan ni inte kolla ljudet innan ni börjar sända? Och vad långa avsnitten börjar bli. Och inte har vi någon regering i det här landet att skylla allt på. Fan vad jag gnäller.. Nu är det helg!

Gillar dom längre avsnitten, skall icke klagas på det tycker jag.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Ambassadör
Xbox

Längre och fler avsnitt till folket! Mer Studio FZ!


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers

Angående ljudet: denna gång var det jag som glömde slå på min egen Mick. OBS är lite begränsat i hur det hanterar ljud och scener, så ibland missar man något. Om ni kör någon annan streamingmjukvara är jag beredd att testa andra.


signatur
1
Skriv svar