Nu kan du testa Gwent: Homecoming

Robot
Nu kan du testa Gwent: Homecoming
Moderator | Testpilot

Rekommenderar att de som gillar kortspel ger det ett försök ( @Gustav Höglund ). Snabba men intensiva matcher och med denna nystart så finns det väl inte ett bättre tillfälle


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent

Lite sugen efter att jag slutat spela Hearthstone. Frågan är väl om jag borde satsa på detta eller Artifact?


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Lite sugen efter att jag slutat spela Hearthstone. Frågan är väl om jag borde satsa på detta eller Artifact?

Om du letar efter en ersättare till heartstone kan jag varmt rekommendera(*) Fable Fortune; ett charmigt kortspel med hjärtat på rätt ställe och är i starkt behov av nya spelare - att det också finns stöd för crossplay mellan steam, windows store och xbox one är ett stort plus.

(*) En del frustrerande buggar som förtar en del av upplevelsen.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av uberpwnage2.0:

Rekommenderar att de som gillar kortspel ger det ett försök ( @gh0glund ). Snabba men intensiva matcher och med denna nystart så finns det väl inte ett bättre tillfälle

Ska definitivt ge detta ett försök! Mellan detta, Hearthstone, Eternal och Artifact finns det mycket nytt och gammalt att gotta sig i på kortspelsfronten.

Och MTG Arena! Jösses.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Geeks Gaming
Skrivet av Gustav Höglund:

Ska definitivt ge detta ett försök! Mellan detta, Hearthstone, Eternal och Artifact finns det mycket nytt och gammalt att gotta sig i på kortspelsfronten.

Och MTG Arena! Jösses.

Fastna aldrig för Hearthstone. Men MTG arean har varit som en dråg för mig senaste veckan. Aldrig riktigt spelat MTG innan men detta är så mycket mer än bara ett kortspel.

Medlem

Trodde att Homecoming och Thronebreaker var samma spel, har inte hängt med så mycket. Båda kan bli intressanta när dem är klara iaf, men mest Thronebreaker då, ifall det nästan blir som två spel i ett?

1
Skriv svar