Quake Champions - Top 5000 Spelar Listan

Medlem
Quake Champions - Top 5000 Spelar Listan

Är du på plats under 5000 är du med i listan. Kan va kul o se vilka som ligger före eller efter dig själv.

Quake Champions Leaderboards - Top 5000

Du kan även jämföra med vänner etc och se vad du behöver bättra på.
Allt från favorit vapen till träffsäkerhet, K:D osv

Balubish vs Almblad


signatur

RTX 2080Ti, behöver jag säga mer?

Skägg.
10 Chambers
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ja ser inte ut som du rankat in än va? Jag fixa det förra veckan då jag var nyfiken som satan vart jag skulle hamna.
Tycker det var komiskt under inrankningen spela jag mot en som sa "du kommer inte hamna runt 1200 ens" fatta inte vad han mena först men fatta sen när rankningen var klar, nivån på typ silver etc. Tji fick han då jag hamna runt 1200 haha


signatur

RTX 2080Ti, behöver jag säga mer?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Balubish:

Ja ser inte ut som du rankat in än va? Jag fixa det förra veckan då jag var nyfiken som satan vart jag skulle hamna.
Tycker det var komiskt under inrankningen spela jag mot en som sa "du kommer inte hamna runt 1200 ens" fatta inte vad han mena först men fatta sen när rankningen var klar, nivån på typ silver etc. Tji fick han då jag hamna runt 1200 haha

Näe, har nog inte spelat duel sedan precis i början av spelet.


signatur
Inaktiv

@Carl Johansson-Sundelius: Om du är sugen så kan vi dra några friendly dueller framöver?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av anon_1418:

@Carl Johansson-Sundelius: Om du är sugen så kan vi dra några friendly dueller framöver?

Absolut. Fick råplan av Almblad :9


signatur
Inaktiv

@Carl Johansson-Sundelius: Man kan bara bli bättre! Köra gärna lite duel mot dig med @almblad Kollar med Er under kvällarna i veckan nu så får vi se.

Quake-konnässsör

Satt och spelade lite Quakeworld igår, hoppade in på en server och sen kom Milton in och sen förlorade jag med 130 - 0.

Är riktigt dålig, men skulle vara roligt. Kan köra lite TDM också ifall ni vill.

Medlem
Skrivet av almblad:

Satt och spelade lite Quakeworld igår, hoppade in på en server och sen kom Milton in och sen förlorade jag med 130 - 0.

Är riktigt dålig, men skulle vara roligt. Kan köra lite TDM också ifall ni vill.

Jag är på med...


signatur

RTX 2080Ti, behöver jag säga mer?

Inaktiv

@Balubish:
@Carl Johansson-Sundelius:
@almblad

#sökerspelare runt 20-21:00 på kvällarna. (Kolla om någon vill köra duel/tdm osv i QC)

Medlem

Jag har visst 2111 elo vilket ger rank 207 just nu.. nog någon som elo feedat mig
https://stats.quake.com/compare/Balubish,Almblad,FZcalle,star...

1
Skriv svar