Rykte: Raven jobbar med Call of Duty-licensen

Medlem
Rykte: Raven jobbar med Call of Duty-licensen

Asså vafan håller activision på med?!

Medlem

De framstår som ordentligt desperata, sorgligt.
Go Treyarch dock, tror ändå nästa Cod kommer hålla hög kvalite.

Medlem

Förstår jag rätt när de redan gör DLC ,till ett spel som vi sett en teaser och någon enstaka screenshot på?

... Var är branschen på väg...

Medlem

Jag tycker att det är lustigt att man börjar göra banpaket redan innan spelet är klart och släppt! Giriga och desperata Activision gör det igen...

Medlem

Tycker Raven kan ta och göra ett redigt Soldier of Fortune 3 istället.

Medlem

Alltså...


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Raven fell off big time. Wolfenstein sög och jag har inga större förhoppningar på Singularity. Det känns som dom har fastnat på 90 talet. Missförstå mig inte, Raven har gjort riktigt grymma spel, men det var extremt länge sedan nu. Så det kanske bara är bra att de får lite mindre projekt att jobba med istället.

Medlem
Skrivet av Mytos:

Raven fell off big time. Wolfenstein sög och jag har inga större förhoppningar på Singularity. Det känns som dom har fastnat på 90 talet. Missförstå mig inte, Raven har gjort riktigt grymma spel, men det var extremt länge sedan nu. Så det kanske bara är bra att de får lite mindre projekt att jobba med istället.

Fortsätt lev i frågvishet, ....Jag är veteran. :P:P:P


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem

Men vad i helvete sitter dem och gör DLC innan spelet är släppt så tycker jag fan att dem kan inkludera det i spelet från början. 400-600 kr men inte fan kan man få en extra bana...


signatur

Bra, skippa Wolverine, ett trist spel i vilket fall som helst, James Bond? Que? Bara om det blir med gamla goa Soldier of Fortune motorn...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Icewind:

Tycker Raven kan ta och göra ett redigt Soldier of Fortune 3 istället.

Hehe second that! ^^
Enda anledning till att jag tänkte skriva i tråden.

Inaktiv

ZZZZzzzzz......... Kom med något NYTT ACTiViSiON!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Varför kan dom inte bara släppa banorna med spelet från början, så det följer med 30st banor direkt?

Det vore fett awesome.

Medlem

Bra att strunta i James Bond och X-men då båda är skräp. Men det är inte mycket bättre med nya kartor till Call of Duty.

De borde sätta Raven på att göra ett ordentligt spel, typ Heretic 3 eller ett nytt Jedi Knight.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Guran:
Skrivet av Icewind:

Tycker Raven kan ta och göra ett redigt Soldier of Fortune 3 istället.

Hehe second that! ^^
Enda anledning till att jag tänkte skriva i tråden.

Samma här! Ett "riktigt" sof3 skulle vara toppen!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar