Idag ska det streamas, rösta fram spelet!

Robot
Idag ska det streamas, rösta fram spelet!

14:00, there will be blood. Eller slime, byggstenar eller något.

#fz, #onsdags-stream


Medlem

Fick bli Rimworld eftersom Diablo inte ens var med på listan och de andra spelen är inte lika intressanta (förutom Pathfinder dock sett tillräckligt för att se att det är ett spel jag nog vill spela själv).

Testat Warframe och jag struntar i vad folk säger, i mina ögon finns det för mycket P2W BS i spelet och merparten av skräckspel är idag baserade på "jump scares" annat var det när man spelade AvP (1999) som marine, inte kört något spel som kan ge mig samma känsla.

Medlem

När ska ni spela Viscera Cleanup Detail? Är väl på tiden att Calle får moppa upp lite av allt splatter han orsakat på rymdstationer genom åren?

Medlem

Varför var inte Diablo med i listan?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Röstar på "Visage". Detta skräckspel ser riktigt creepy ut. Kommer shoppa det till Steam så småningom. Ett annat skräckspel som jag nyligen hittat är "The Conjuring House" vilket även det verkar intressant. Lite blandade betyg på Steam dock men det ser ganska otäckt ut så jag ska ge det en chans i framtiden.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jaasii:

När ska ni spela Viscera Cleanup Detail? Är väl på tiden att Calle får moppa upp lite av allt splatter han orsakat på rymdstationer genom åren?

Haha, du har en poäng! In och nominera.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av jonis:

Varför var inte Diablo med i listan?

Vi har snackat om att köra lite Blizzard-streams inför Blizzcon!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi har snackat om att köra lite Blizzard-streams inför Blizzcon!

Sedär, kul om det blir så!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Releasehästryttare

Jaha, ser ut som folk vill ha två timmars karaktärs byggande i dag.
Mycket tråkigt att se nu när vi äntligen fått ett bra skräckspel och det är oktober.

Avstängd
Skrivet av Devan:

Jaha, ser ut som folk vill ha två timmars karaktärs byggande i dag.
Mycket tråkigt att se nu när vi äntligen fått ett bra skräckspel och det är oktober.

https://media1.tenor.com/images/8089830ce0f25f53fa0efda055bdb...

Röstade på skräckspelet, alltid kul att se sådana streams! Hoppas det vinner.


signatur

PS5 och inget annat.

Frilansare
Skrivet av Devan:

Jaha, ser ut som folk vill ha två timmars karaktärs byggande i dag.
Mycket tråkigt att se nu när vi äntligen fått ett bra skräckspel och det är oktober.

https://media1.tenor.com/images/8089830ce0f25f53fa0efda055bdb...

Lovar att inte lägga två timmar på att skapa Herglan The Red Wizkid.

Releasehästryttare
Skrivet av Joakim Bennet:

Lovar att inte lägga två timmar på att skapa Herglan The Red Wizkid.

Tror du underskattar hur stort karaktärsbyggandet är, största som jag har sett i nått crpg någonsin.

Har ni fått beta nycklar till the walking dead btw? frågar för att det kan ju vara ett spel att nominera till nästa veckas stream i så fall.

Edit: nwm, såg att betan tråkigt nog inte är igång nästa onsdag.

1
Skriv svar