Maplestory 2 släppt!

Medlem
Maplestory 2 släppt!

Som rubriken lyder Maplestory 2 är nu live i EU och f2p.

Moderator | Testpilot

Oooh det här vill jag testa.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent

Dela gärna med er av era intryck när ni testat. Jag är lite nyfiken men har dålig koll på spelet och dessutom uselt med fritid just nu. Kanske hoppar in om några veckor!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Jag testade betat. Hade så gärna velat ha som MS 1 fast bättre grafik och 2.5D. Hela känslan av Maplestory är borta enligt mig, för nostalgisk antar jag.

Releasehästryttare

Det folk klagar på mest är ju att det kostar pengar att chatta i spelet, det är ju inte nått man är van vid ^^

Skribent
Skrivet av Devan:

Det folk klagar på mest är ju att det kostar pengar att chatta i spelet, det är ju inte nått man är van vid ^^

Låter ju onekligen.. suspekt. Vad mer tar de betalt för?


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Gnällkuk

Kikat lite videos från spelet under betan osv, ser sjukt platt och tråkigt ut.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

@Mattias Frost: De tar bara betalt i global kanalen så som jag uppfattat det, mest för att undvika onödig spam och även underlätta för klaner att "marknadsföra" sig.

Medlem

Spelet har förvånansvärt lite P2W-content för att vara Nexon, hoppas det håller sig så.

Moderator | Testpilot

Jag är faktiskt väldigt förvånad över hur kul jag haft de tre timmar jag spelat. Simpelt spel med mycket roliga grejer att pyssla med.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar