This is hardcore.

This is hardcore.

Vi lämnar oktobernumret i morgon och på fredag men nåt måste jag ju skriva här. Min blogg är löjlig som det är nu. Pah!

Det är svårt att veta om man ska skratta eller gråta åt det egentligen. Britten Ian Huntley är dömd för att 2003 ha mördat två små flickor. Fruktansvärt givetvis. Under tiden han sitter på anstalten och begrundar sitt livsöde har han mått risigt och vid tre tillfällen försökt ta sitt eget liv. Obra.
Ian gillar att spela spel.
Det bestämdes att man skulle rucka lite på de vanliga reglerna och låta killen lira. Målet med att låsa in, straffa och vårda kriminella är trots allt inte att de ska ta livet av sig.
Ian fick in en Gamecube i cellen. Och här kommer det roliga.
Några veckor senare började Ian klaga på att Gamecuben var gammal och omodern. Han ville ha en Wii istället.
Så nu sitter Ian och lirar Wii Sports med sina kriminalvårdare om dagarna. Och såvitt vi vet är han sååå lycklig.
Eller okej då, det är han inte. Men ändå.

Det är något med det där som är lite... tja, tragikomiskt i avsaknad av ett bättre ord.

[ia=7605]

Duger inte åt intagna.

#blogg


signatur
Inaktiv

Intressant stil på skrivandet här

Medlem

@anon_119148: Nu när vi börjar närma oss Halloween passar det bra att gräva fram tio år gamla blogginlägg och återuppliva likt zombies.

Inaktiv

@Bennii: Hehe menar det Jag sökte efter något helt annat men snubblade in på det här blogginlägget och tyckte det var rätt så kul

Skägg.
10 Chambers

Haha, och det är inte ens min text! Det blev något knas vid konverteringen så att just vissa PC Gamer-bloggar, som låg på samma plattform hos Egmont, hamnade på mig. Skulle tronar detta är Thomas ”Skägget” Petersson. Bytte till rätt författare


signatur
1
Skriv svar