Early Access Content för Red Dead Redemption 2 på PS4 visas upp

Robot
Early Access Content för Red Dead Redemption 2 på PS4 visas upp
Frilansare

Gillar hur de paketerar sina horse armors, blir nästan sugen! Jag menar: "Alligator Skin Ranch Cutter Saddle" kontra "Horse Armor DLC"...

KoP
Medlem

Har aldrig använt dessa koder som jag fått med spel då jag förbokat så har en hel stapel med papper med oanvända koder liggande hemma. :'D

Tycker om att starta spelen as it is, från scratch. Smaklösa guldvapen och annat undanbedes.

Medlem

Welp, har varken PS-plus eller lusten att spela online på konsol. 85% av tiden är alla förbokningsprylar saker som inte faller en i smaken eller vapen som förstör spelets utmaning. Varför kan man inte få något användbart som rabattkuponger eller en RDR2-märkt läderpung att stoppa mynt i?


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem

Ja till RDR fick man ett par riktigt fina tärningar i ett litet läderfodral om man förbokade på vissa ställen! Jag kunde inte bry mig mindre om kosmetiska prylar!

Medlem
Skrivet av KoP:

Har aldrig använt dessa koder som jag fått med spel då jag förbokat så har en hel stapel med papper med oanvända koder liggande hemma. :'D

Tycker om att starta spelen as it is, från scratch. Smaklösa guldvapen och annat undanbedes.

Ja det är ingen förlust.
Precis som det låtet, ett skin gör varken från eller till när man väl spelar.
Förstår inte denna "skin fåfänga" som rxcisterar bland många gamers


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

KoP
Medlem
Skrivet av Molotov:

Ja det är ingen förlust.
Precis som det låtet, ett skin gör varken från eller till när man väl spelar.
Förstår inte denna "skin fåfänga" som rxcisterar bland många gamers

Man kanske inte tillhör målgruppen som finner förbokningskrimskrams lockande? Kids blir säkert mera attraherade av att få någon cool pistol eller outfit.

Medlem
Skrivet av KoP:

Man kanske inte tillhör målgruppen som finner förbokningskrimskrams lockande? Kids blir säkert mera attraherade av att få någon cool pistol eller outfit.

Lite väl generaliserande, tycker inte att jag tillhör målgruppen kids/krimskrams. Tycker dock outfiten är snygg och gillar överlag att få något lite extra, även om det är kosmetiskt.

Medlem

Gyllene stålkalsonger till min häst skulle vara jävligt praktiska om man vill undvika pung-tering under eldstrider


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem

Wow. Wow. Must have.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ja det är ingen förlust.
Precis som det låtet, ett skin gör varken från eller till när man väl spelar.
Förstår inte denna "skin fåfänga" som rxcisterar bland många gamers

Tänker direkt på ett visst skin för en pistol i CS. Helt otroligt att det finns folk som kan betala sådana summor för absolut ingenting.

1
Skriv svar