Hur lång tid ger ni spel innan ni ger upp?

Medlem

Beror på vad det är för typ av spel. Ett RPG kanske jag ger 2-3h medans ett mer linjärt spel 30-60 min.

Medlem
Skrivet av BurningMan:

Aww Alan wake som är ett av mina favoritspel! Spelar både AW och AW:AN firtfarande regelbundet. Vad tyckte du inte om?

Jag hade hört och läst så mycket om det under årens lopp och att stämningen skulle påminna om Twin Peaks. Vad som hände var att jag blev jagad av spöken i början och dödad femtielva gånger. Fast kanske jag ska ge det en lite tålmodigare chans igen då...

Medlem

jag brukar alltid kolla lite gameplay på youtube och lite sånt för att tagga upp men det är klart svårt att hålla intresset dessa dagar. får ha 25 storspel installerade hela tiden bara så man har lite att välja på

såhär jobbar jag


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Akronym:

3-5 minuter, då hinner du ju knappt förbi de obligatoriska, ej förbi-klickbara loggorna som spelen envisas med att visa upp.

Nu menade jag 3-5 minuter speltid, inte inkluderat laddtider.

Men det är sant, det är nog allt för lite tid. Det är väl därför jag inte spelat speciellt mycket dom sista åren.

//LD

Medlem
Skrivet av Thorne:

Jag hade hört och läst så mycket om det under årens lopp och att stämningen skulle påminna om Twin Peaks. Vad som hände var att jag blev jagad av spöken i början och dödad femtielva gånger. Fast kanske jag ska ge det en lite tålmodigare chans igen då...

Att ducka är en viktig färdighet man får lära sig under introduktionen till mekaniken i spelet. Använd också ficklampan du får då, så bränner du bort mörkret på dom drabbade och man kan plocka ner dom


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

123
Skriv svar