Vad hände med FZ's gamla videoarkiv?

Medlem
Vad hände med FZ's gamla videoarkiv?

Hej, gammal FZ'are här!

Jag var på jakt efter en specifik video som fanns i en nyhetsartikel från 2008, men såg att den var bortplockad. Sedan insåg jag att FZ gått över till Youtube någon gång under 2015. Vad hände då med alla tidigare videos som var uppladdade till FZ's egna servrar? (eller om de hyrde servrar på den tiden) Finns de arkiverade någonstans eller blev allt skrotat?

Mvh

Laxen


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Jag gissar att det skrotades när nya hemsidan lanserades.

Moderator | Testpilot

Jag tror de har många filmklipp kvar någonstans på en hårddisk men det är för det mesta något som måste laddas upp på Youtube om man vill se det igen.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag minns julkalendrar som faktiskt var roliga. Hade varit trevligt att kunna se dem igen.

Medlem

Det är som bildarkivet som gick upp i rök.

Skägg.
10 Chambers

Om du är specifik kan jag säkert rota fram det, de flesta arkiv finns... arkiverade.

Julkalendrarna borde vi kunna hitta, också.


signatur
Medlem

Tack för alla svar!

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Om du är specifik kan jag säkert rota fram det, de flesta arkiv finns... arkiverade.

Julkalendrarna borde vi kunna hitta, också.

Hej Carl! Det vore toppen om du kunde göra det, den specifika videon var inbäddad i denna artikeln: https://www.fz.se/nyhet/6301-ny-far-cry-2-trailer-pa-gang

Videon i fråga är när Mattias Gruvman säger följande: "Det enda stället du kan se den nya Far Cry 2 trailern är här, på FZ.se"

Och fråga mig inte varför jag vill åt just det klippet Ett urgammalt meme jag har med en kompis. Sedan instämmer jag också med föregående talare, julkalendrarna är även de väldigt önskvärda!

Tack!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Om du är specifik kan jag säkert rota fram det, de flesta arkiv finns... arkiverade.

Julkalendrarna borde vi kunna hitta, också.

Darth Vaders pepparkaksgarnering i julkalendern var top notch så gräv på


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

1
Skriv svar