Vilket spel har du lagt flest timmar på 2018?

Medlem

Heroes of the storm


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Medlem

Tror det är SF V som jag spelat mest (på Steam kommer det spelet på andra plats efter Dark Souls)
Tack vare FZ-Challenge tror jag att Resident/Biohazard HD Remaster kommer på en andra plats över de spel jag spelat mest i år=).

När det kommer till indiespel har jag nog lagt mest tid på TIS-100, då det rör sig om programmering har jag nog ägnat en hel del tid åt att bara tänka på hur jag ska lösa vissa problem. Få spel ger samma känsla som när man ägnat lång tid åt ett visst problem och sedan lyckas lösa det, gillar man logiska spel kan jag verkligen rekommendera Zachtronics spel.

Medlem

Kan nog vara Baldur's Gate 2

Quake Champions eller Hearthstone.

Medlem

Yakuza 0 spenderade jag ca 80 timmar med innan eftertexterna rullade!

Medlem

Quake Champions, utan tvekan.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Avstängd

Singleplayer för 2018: Far Cry 5
Multiplayer för 2018: Dota 2

Inaktiv

Ni no Kuni 2.
Inte därför att det är årets bästa men platium tog en evighet och ville ha den. Bra spel iallafall.

KoP
Medlem

Farming simulator 2017, troligtvis. :'D

Medlem

Witcher 3 med bred marginal, new game+ och shield tv strömmat till oleden räckte för att trycka in en 200 timmar till

Medlem

Bee swarm simulator Roblox

Medlem
Medlem

Monster Hunter borde det vara men spelar ingen roll för snart släpps RDR 2 och utplånar det

Medlem

När jag ser hur många timmar vissa av er spelar inser jag hur mycket valuta för pengarna det egentligen är...

Var arbetslös lagom lägligt till Monster Hunter releasen så fick 300 timmar i det rätt snabbt. Annars God of War, körde på näst svåraste och 100% clear. = mycket trial and error.

Medlem
Skrivet av Petrik:

Witcher 3 med bred marginal, new game+ och shield tv strömmat till oleden räckte för att trycka in en 200 timmar till

Varför inte koppla in datorn direkt och njuta av det i 4K istället? 😊

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Varför inte koppla in datorn direkt och njuta av det i 4K istället? 😊

Nvidia Shield tv klarar av 4k i 60fps över ett 60mbit nätverk. Blir sämre bildkvalité och lite extra input delay men ett spel som Witcher 3 borde det funka perfekt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Tetris på GB... Säkert 700 timmar

Medlem

- Xenoblade chronicles 2 har omkring 270 timmar på det
- dragon quest XC lite drygt 150 timmar
dessa två har jag kört mest i år

Medlem

Bara två spel då, Warhammer 2 och BF 1.


signatur

I drank what?

Inaktiv
Medlem

med all säkerhet Roller coaster tycoon 2 - openRCT. gissar på över 200 timmar. blivit min avslappning efter jobbet, podcast och bygga nöjesfält, supermysigt.

2a KC:Deliverance.

Medlem

SQUAD = Ca: 1000h i år.

Har spelat SQUAD 3100h sammanlagt på 3 år.

Medlem

Fallout 4 70 timmar
Pubg 69 timmar
Zelda breath of the wild många timmar


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Assassin's Creed Origins med 218 "Steam timmar" totalt. Körde DLC paketen detta år så över 100 timmar 2018 då. AC Odyssey till Steam kommer nog ta detta året senare eller RDR2 till PS4.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Ni No Kuni 2 gav jag 40 timmar, vilket jag gissar är det spel jag lagt flest timmar på förutom World of Warcraft. Dead Cells ligger någonstans kring 30 timmar.

Det har varit ett ovanligt dåligt spelår för mig sett till investerade timmar. Jag har inte riktigt drivet att spela stora singleplayer-spel just nu.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Hmm, tvåa och trea på listan blir nog Subnautica och Hollow Knight men inget slår timmarna i Rocket League.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Ambassadör
Xbox

Rolig fråga!

Kollade över mina stats och Battlefield 1 knep förstaplatsen så här långt med 130h. Pillars of Eternity klockade in på 116h och Forza Horizon 4 ligger i nuläget på 65h.

FH4 är dock fortfarande igång så det är inte avgjort ännu


signatur

Jump in.

Medlem

Ultima Online Och Dark Age of camelot

Medlem

1. WoW
2. ESO
3. Total Warhammer 2
4. TES IV - Oblivion
5. Pillars of Eternity 1-2


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Backloggens befriare

Divinity: Original Sin II, 180h på PC och 250h på Xbox.. Tvåa är nog The Witcher 3: Wild Hunt med nästan 300h


signatur

Ad hoc addendum

Skriv svar