Aion billigt hos CDON

Robot
Medlem
Aion billigt hos CDON

499 är dyrt, 299 är inte billigt ... föga imponerande CDON

99:- för GW är bra...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Smygreklam? ni rapporterar ju redan digital försäljnings reor, varför en CDON specifik rapport o.O


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Preed:

Smygreklam? ni rapporterar ju redan digital försäljnings reor, varför en CDON specifik rapport o.O

De hade väl inget annat att skriva om! Haha..

Medlem

håller med Preed, det var ju knappast något att uppmärksamma ..

Medlem

när dom blir som webhallen och age of conan 59 kr för spelet 200 kr för 60 dagar då kallar jag det billigt

Medlem

Aion kostar ju liksom 349 kr annars på Siba så detta är ju inget extrempris.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Gen
Medlem

Håller med föregående. Knappast billigt och knappast något att skriva om. Hade köpt det för en hundralapp max, det hade vart billigt.

Medlem

Och hur mycket betalade dom för att få den här nyheten publicerad?

Inaktiv

Complaining on FZ - Priceless.

Medlem

Billigare än att köpa retail. Billigast på nätet. Det såg jag som gott nog.

Om det däremot funnits billigare retail så hade jag backat innan någon av er kunnat säga KETCHUP.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Denna typ av smygreklam är ej tillåtet i Sverige. En anmälan till komsumentverket tordes få FZ att inse detta.

Priset är dessutom helt normalt eller möjligt lite över snittpriset för att vara digitalt. G2Play säljer Aion för 180:- t.ex., utan att ha någon så kallad kampanj. Napoleon går för 166:-. Varför skriver ni inte om detta istället för att göra reklam för de hutlösa priserna CDON tar ut?

Det är så uppenbart att denna nyhet är köpt att det är löjeväckande. Skriv åtminstone ut annons nästa gång istället för att smyga med det.

Inaktiv
Skrivet av Harpa:

Billigare än att köpa retail. Billigast på nätet. Det såg jag som gott nog.

Om det däremot funnits billigare retail så hade jag backat innan någon av er kunnat säga KETCHUP.

Skulle det där sista vara roligt?


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av MiXiE:
Skrivet av Harpa:

Billigare än att köpa retail. Billigast på nätet. Det såg jag som gott nog.

Om det däremot funnits billigare retail så hade jag backat innan någon av er kunnat säga KETCHUP.

Skulle det där sista vara roligt?

Tolkningsfråga!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Digital distribution

D2D uk £29.95

D2D eu 39,95€

Steam 49,99€

Webbhallen 499 kr

Tycker 299 kr är ett ok pris även om det inte är snorbilligt.

Medlem
Skrivet av Paladia:

Denna typ av smygreklam är ej tillåtet i Sverige. En anmälan till komsumentverket tordes få FZ att inse detta.

Priset är dessutom helt normalt eller möjligt lite över snittpriset för att vara digitalt. G2Play säljer Aion för 180:- t.ex., utan att ha någon så kallad kampanj. Napoleon går för 166:-. Varför skriver ni inte om detta istället för att göra reklam för de hutlösa priserna CDON tar ut?

Det är så uppenbart att denna nyhet är köpt att det är löjeväckande. Skriv åtminstone ut annons nästa gång istället för att smyga med det.

G2Play säljer Aion för 314kr när det gäller EU versionen vilket är den som CDON säljer.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Detta var inte ett särskilt bra kap... Köpte Collectors Edition av Warhammer Age of Reckoning för 99kr hos CDON för ett och ett halvt år sedan. Det var ett kap!


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Medlem
Skrivet av Paladia:

Denna typ av smygreklam är ej tillåtet i Sverige. En anmälan till komsumentverket tordes få FZ att inse detta.

Priset är dessutom helt normalt eller möjligt lite över snittpriset för att vara digitalt. G2Play säljer Aion för 180:- t.ex., utan att ha någon så kallad kampanj. Napoleon går för 166:-. Varför skriver ni inte om detta istället för att göra reklam för de hutlösa priserna CDON tar ut?

Det är så uppenbart att denna nyhet är köpt att det är löjeväckande. Skriv åtminstone ut annons nästa gång istället för att smyga med det.

Orka gnälla? Det sker rapportering av allas digitala reor när det är något speciellt. Ex. D2D Vårrea, köpt artikel? Steamreor, köpt artikel? Nä jag tror inte det va.

Något jag däremot skulle kunna tänka mig är att FZ är affiliate till butikerna de rapporterar om, annars är de inte särskillt smarta.

G2Play är lika shady som mina 5 år gamla och ihåliga strumpor.

Nämn gärna en digital download återförsäljare som säljer spelet till lägre pris än 299, jag kan inte hitta någon iaf. Eller varför inte såhär; nämn en digital återförsäljare som håller lägre priser än cdon generellt. Det finns en anledning till att jag köper mina spel därifrån och det är helt enkelt att de är billigast digitalt.

Medlem
Skrivet av Stttolpskott:

Nämn gärna en digital download återförsäljare som säljer spelet till lägre pris än 299, jag kan inte hitta någon iaf. Eller varför inte såhär; nämn en digital återförsäljare som håller lägre priser än cdon generellt. Det finns en anledning till att jag köper mina spel därifrån och det är helt enkelt att de är billigast digitalt.

G2Play.

Medlem

g2play säljer bara cd keys..

Medlem

Trevligt, får ta en vända senare idag


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar