Torchlight och Quantz billigt på Steam

Robot
Medlem
Torchlight och Quantz billigt på Steam

Torchlight till Mac är ju bara så jäkla nice, och denna deal på det är ju super nice!

Medlem

Torchlight är ett riktigt bra spel, för er som undrar..

Bra deal, helt klart..

Medlem

Ja, det var ett tag sedan man spelade ett så beroende framkallande spel som Torchlight. För er som inte vet är det ungefär som i Diablos spelstil.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Inaktiv

Boner kill incoming -

Torchlight är ett spel med skitkort mainstiory och sedan finns det en oändlig dungeon. Om jag visste detta skulle jag aldrig köpte det. punkt


signatur

a"C"RED -

Medlem

Torchlight är ett riktigt jäkla roligt spel, i ungefär en timme. Sedan blir det bara repetativt och oerhört tråkigt. Saknar intressant story och har ingen multi, skit helt enkelt.


signatur

Jaha.

Medlem

Har köpt det nu iaf, är ju lite som att spela en beta av Diablo III.

Medlem

Har tittat på det och varit sugen länge men nu blev de Torchlight till Macen


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv

Jag älskade Torchlight, men kan förstå varför många ogillar det. Kan nog vara bra att prova demoversionen först om man går i köpatankar

Medlem

Köpte Torchlight och har inte spelat så väldigt länge än, men för ca 70 kr så är det helt klart värt pengarna även om det skulle visa sig vara kortare än jag fått intrycket av det är.

1
Skriv svar