Du spelar som nazisterna i Battlefield 5-kampanjen, är "ingen hjältehistoria"

Medlem
Skrivet av Mirage:

@Soulless: Så du vägrar bli skjuten och krigar för att överleva, därför är du på regimens sida?

Error 404, logic not found.

Vilket häftigt och hippt inlägg...

Ja om du strider för regimens vinning, oavsett vart dina sympatier eller åsikter ligger så står du på dess sida i konflikten och kommer ses som fiende av regimens motståndare. Rätt logiskt faktiskt så vet inte vad du yrar om.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

@Soulless: Ses som en fiende, ja. Ses som nazist för du stred på Tysklands sida är inte detsamma som nazist. Jag har aldrig argumenterat att du inte är fienden - jag har argumenterat att det inte gör dig till regimälskare eller måste ses som att du är för regimen.

Kul att du gillade mitt inlägg


signatur

I drank what?

Medlem

@Tomas Helenius: Visst blir kommunikationen tillspetsad i krig, men detta är en spelsida, i fredliga tider. Man kan skriva sakligt.
Jag trodde diskussionen var slut för något inlägg sedan, men du försökte hitta fel i mitt tidigare inlägg för att vinna någon poäng.

@Huskisson: Det kan nog så vara, pga att de kallas nazister i onödan. Guilt by association är inte OK för någon grupp.


signatur

I drank what?

Inaktiv

Med tanke på historielösheten och okunnigheten vad gäller de två stora världskrigen (väldigt mycket tillskrivet vinnarnas tvättning av historien) så tror jag att man för sin egen skull bör sluta använda sig av nazist som ett skällsord.....

Medlem

Vi har ju spelat kapitalister innan, så varför inte.

Medlem
Skrivet av Huskisson:

Finns det någon grupp människor som försvaras på FZ-forumen lika ofta som Nazitysklands soldater? Jag tror fan inte det. Herregud.

Rätt ska vara rätt.


signatur

autograph

Medlem

Filmen "Cross of Iron" är bra!
"Järnkorset" (1977). Regissör: Sam Peckinpah.
https://www.imdb.com/title/tt0074695/

Trailer:
https://www.imdb.com/title/tt0074695/videoplayer/vi3102147609


signatur

autograph

Medlem

Kul att få spela på rätt sida för en gång skull!


signatur

AYY LMAO

Medlem

Utan Hitler så hade NaziTyskland vunnit skitet garanterat. Men idioten hade stor hets vansinne o ville ha allt på en gång och därför
det sluta som det gjorde med ett skott genom flabben och det största nederlaget i deras historia.

12
Skriv svar