Calles 10 speltips för Red Dead Redemption 2

Robot
Calles 10 speltips för Red Dead Redemption 2

Vår Red Dead 2-recensent ger 10 råd som kickstartar ditt västernliv och ger några råd på vägen.

#red-dead-redemption-2, #tio-tips


Tråddemonen
Testpilot

Kul att allt inom spelet har en mening. Lär spelas om ett par gånger för att experimentera lite.

Medlem

Tacksam för tipsen!

Medlem

Alltså jag spelade säkert första RDR 10 ggr.
Det är bland de bästa Rockstar har spottut ur sig, och framför allt omspelningsvärdet som för mig är skyhögt.
RDR 2 lär knappast va sämre. Jag ska gråtrunka mig till extas hela natten.

Medlem
Skrivet av zumo:

Alltså jag spelade säkert första RDR 10 ggr.
Det är bland de bästa Rockstar har spottut ur sig, och framför allt omspelningsvärdet som för mig är skyhögt.
RDR 2 lär knappast va sämre. Jag ska gråtrunka mig till extas hela natten.

Har inte kört RDR, men helvete nu är jag så sjukt hypad. Till skillnad från dig ska jag dock inte gråtrunka i natt, utan ska gå upp kl 4 och lira ett par timmar innan jobbet!

Medlem

Ska gå och lägga mig sent och hoppas på 3-4 h sömn iaf! Sen lida hela dagen tills barnen har somnat vid 21....


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av zumo:

Alltså jag spelade säkert första RDR 10 ggr.
Det är bland de bästa Rockstar har spottut ur sig, och framför allt omspelningsvärdet som för mig är skyhögt.
RDR 2 lär knappast va sämre. Jag ska gråtrunka mig till extas hela natten.

Du använder gråtrunka felaktigt. Slog upp det: http://www.slangopedia.se/ordlista/?ord=gr%E5trunka
En av mina släktingar var sumprunkare. Han skakade fisksumpar för syresättning.
Lycka till med spelet.

Avstängd

Tack för tipsen så man inte gör fel från början! Men jaga var rätt så roligt så kommer nog ägna en hel del tid åt det så man får upp ekonomin.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Hur och var kan man gömma undan skinn i lägret?

1
Skriv svar