Battlefield 5-utvecklare bannad i Black Ops 4 – var för bra?

Robot
Battlefield 5-utvecklare bannad i Black Ops 4 – var för bra?
Medlem

Hahahah, kul story

Releasehästryttare

Spela konkurensens spel är ju som att köra Saab när man jobbar för Volvo.

Medlem

Känner igen mig... Händer mig i varje spel 😋

Medlem
Skrivet av Devan:

Spela konkurensens spel är ju som att köra Saab när man jobbar för Volvo.

Mer som att valfrit band(typ Metallica) lyssnar på annat valfrit band (typ Rage against the machine)

Releasehästryttare
Skrivet av Thane:

Mer som att valfrit band(typ Metallica) lyssnar på annat valfrit band (typ Rage against the machine)

Medlem

Påminner om ungarna som grinar att de minsann var så bra att de fick en VAC-ban i CS. Inte riktigt så det funkar men visst, har man en blå bock och rätt antal följare får man vissa förmåner.

Medlem
Skrivet av Thane:

Mer som att valfrit band(typ Metallica) lyssnar på annat valfrit band (typ Rage against the machine)

Whoosh!!

Medlem

Sjukt roliga kommentarer på YouTube-klippet iaf.

"I see a game dev using his coding skills to create cheats".

Medlem

Herregud, som den mannen pangade är jag inte helt förvånad att han blev bannad av misstag. Men borde han inte möta folk på sin egen nivå? Jag menar det kan ju inte vara kul för det som möter någon så bra och är ganska medelmåttig som en själv. Jag har varit med om liknande i Overwatch, och medans det är imponerande så blir det ju inte mycket till en match.

Medlem

Herregud! Hans sniper killes är helt brutala. Kan ju inte ens se att siktet är på fienden många gånger.

Inaktiv

Ja killen kan ju utan tvekan sin grej.

Reagerade dock på hur enformigt och allmänt tråkigt ljudet i spelet var. Vilket CoD är det? Har inte spelat själv sen Black ops (jepp ingen siffra bakom).

Gnällkuk

Efter att ha sett klippet hade det varit för allas trevnad om han fortfarande var bannad


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Herregud var det ett nytt CoD? Såg ut som något halvtaskigt spel från mitten av 2000-talet.


signatur

I drank what?

Medlem

Ah påminner mig om dom gamla goa CS dagarna(när man var hyffsad), förvisso blev man bara bannad från servern man spela på, men ändå, spelade man för bra så kunde man ibland åka sig på en ban.

Killen verkade kunna panga iallafall, men som han skrev så verkade vissa vapen vara ganska OP också.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Skillz to pay the bills.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ja, det vore ju bra med matchade/rankade matcher för oss som inte är så jäkla duktiga.
Speciellt i Battle Royale-mode som "Blackout" i BlOps IIII och "Slipgate" i Quake Champions.


signatur

autograph

Medlem

Nu har jag sett klippet, och hade jag inte vetat att han har skills, så skulle jag trott att han använt något fusk. Hur kan han, och hur hinner se motståndarna?? Imponerande.
Vilken mardröm att möta en sån kille i en match.
Det är så jag känner att alla andra är mot mig när jag spelar. Jag blir skjuten hela tiden. Hinner ju aldrig ens se motståndarna.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Mirage:

Herregud var det ett nytt CoD? Såg ut som något halvtaskigt spel från mitten av 2000-talet.

Håller med till 100%
Noll spelkänsla och en så jävla tråkig grafik.
Jag förstår dock varför han spelar detta , i Battlefield kan man inte hoppa runt som en pajas med en sniper och träffa som i detta skit spel.

Medlem
Skrivet av autograph:

Nu har jag sett klippet, och hade jag inte vetat att han har skills, så skulle jag trott att han använt något fusk. Hur kan han, och hur hinner se motståndarna?? Imponerande.
Vilken mardröm att möta en sån kille i en match.
Det är så jag känner att alla andra är mot mig när jag spelar. Jag blir skjuten hela tiden. Hinner ju aldrig ens se motståndarna.

Haha, tänkte samma sak, speciellt när han rycker till vartannat headshot. Är man så säker på att man får in en HS på något man bara sett fladdra förbi? Hade jag sett det på en killcam så hade jag starkt misstänkt att det rörde sig om fusk av något slag. Å andra sidan sitter och ofta bredvid min dotter och kollar på när hon spelar Overwatch...är extremt kul när man ser känslorna storma i chatten i takt med att hennes kills går upp, och upprörda främlingar börjar gapa "reported" samt hitta på fantrasifulla namn på vilka "hacks" hon uppenbarligen använder

Man måste alltid vara öppen för att vissa helt enkelt är överlägset bättre än en själv i många spel.

Medlem

Det är en intressant upplevelse att möta honom.

Medlem

Antecknar...


signatur

AYY LMAO

1
Skriv svar