Ta Red Dead Spelhelg – med Fräcka Fredag

Robot
Ta Red Dead Spelhelg – med Fräcka Fredag

Vi kikar på Red Dead Collectors Edition, snackar Vatikanens Pokemon Go-kopia, Overkill's The Walking Dead och mycket mer!

#Fräcka-Fredag, #Vatkianen, #red-dead-redemption-2


Tråddemonen
Testpilot

Fråga till Calle som jag och några andra här undrar. Var finner man pre-order och all edition content inom RDR2? Har än så länge bara funnit klädsel, men ej hästarna och vapnena som skulle inkluderas.

FM-guru
F.d. Sisyr

Jobb just nu, men om ett par timmar så börjas det!

Medlem

Hästsrna hittade jag inne i stallet vid Valentine. Det verksr som att camper redan är uppgraderat... tråkigt nog. Jag ångrar special bonus content. Tappar lite av känslan när man slipper uppgradera campet.

Medlem

Kommer ni ta upp annat än Rädd Dädd eller kan jag hoppa detta och programmera lite istället? (No offence till er som gillar spelet, men för mig som väntar på PC-versionen blir detta väldigt tjatigt.)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Nu kör vi!
Först fräcka fredag sen fortsätta med RDR2!


signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | Xbox SX | RetroPie| One+ CE | Amiga 500 |

Medlem
Skrivet av Zimpan:

Fråga till Calle som jag och några andra här undrar. Var finner man pre-order och all edition content inom RDR2? Har än så länge bara funnit klädsel, men ej hästarna och vapnena som skulle inkluderas.

Om jag har förstått det rätt så får man vapnerna när red dead online släpps

Avstängd
Skrivet av Zimpan:

Fråga till Calle som jag och några andra här undrar. Var finner man pre-order och all edition content inom RDR2? Har än så länge bara funnit klädsel, men ej hästarna och vapnena som skulle inkluderas.

Ja är väl bara i onlineläget man får bonusar, eller?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

GTFO har legat högst upp i min Steam-wishlist länge nu. Hoppas verkligen de håller löftet om släpp 2018!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Ambassadör
Xbox

Stabilt avsnitt som vanligt! Jocke får göra en video när han betsar bordet...

Roligt att ni upptäcker Xbox One X nu, RDR är ju inte direkt det enda multiplatspelet som gör sig bättre på den om man säger så

Apropå pilsnerstreams så kanske Red Dead Online vore något när det släpps?


signatur

Jump in.

1
Skriv svar