Kolla in den atmosfäriska lanseringstrailern för Call of Cthulhu

Robot
Kolla in den atmosfäriska lanseringstrailern för Call of Cthulhu

Snart är det dags att djupdyka ner i galenskapens mörker.

#call-of-cthulhu, #cyanide-studios, #focus-home-interactive


Kan kanske bli bra, men de stolpiga animationerna kanske drar ned betyget (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Köpte spelet precis - ser jävligt mycket fram emot detta!

Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Lite oroväckande att det inte finns några recensioner ute än. Har varit intresserad av spelet då jag älskar HP Lovecrafts berättelser, men avvaktar.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av marsson90:

Lite oroväckande att det inte finns några recensioner ute än. Har varit intresserad av spelet då jag älskar HP Lovecrafts berättelser, men avvaktar.

Iofs är det många spel som först på releasedagen recenseras


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag avskyr skräckspel där man inte kan försvara sig. Men visst ser det mysigt ut.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Jag har aldrig haft ögonen på detta spelet. Man har bara sett namnet flasha förbi några gånger. Har aldrig gillat Cthulhu och har inte så mycket att säga om Lovecraft. Men spelet börjar se intressant ut nu.

Medlem

Så jävla svårt att avgöra från trailern om det blir bra eller inte. Älskar Lovecraft men får avvakta tills recensioner finns.

Medlem

Det här spelet släppts i morgon och har ännu inte hittat en endaste recesion
Är det någon här på fz som råkar ha kommit över något man kan få läsa sig in lite på vad någon där ute må tycka och tänka kring det ?


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar