No Man's Sky tar sig vatten över huvudet med The Abyss

Robot
No Man's Sky tar sig vatten över huvudet med The Abyss

Förhoppningsvis bara bokstavligt talat.

#hello-games, #no-mans-sky, #the-abyss


Medlem

Ett av de bästa spelen 2018... Kom ut 2016.

Medlem
Skrivet av Rafner:

Ett av de bästa spelen 2018... Kom ut 2016.

Nja, så bra är det inte. Men det är hyfsat ok. Säg 3/5 på FZ-skalan.

Medlem

Ser bra ut, jag gillar undervattenspel, vet dock inte om spelet är kul, det är ju No Mans Sky trots allt:D

Medlem

Menar ni kanske "bildligt talat"?
Bokstavligt talat skulle ju innebära att de faktiskt befann sig under vatten.

Redaktör
Ponny
Skrivet av warp:

Menar ni kanske "bildligt talat"?
Bokstavligt talat skulle ju innebära att de faktiskt befann sig under vatten.

Tog jag mig vatten över huvudet med den ingressen...?
Eller vänta nu. "Förhoppningsvis bara bokstavligt talat" innebär att vi inte hoppas att de tar sig vatten över huvudet på ett bildligt sätt. Bokstavligen befinner ju sig den här uppdateringen, just, under vattnet.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fulci:

Nja, så bra är det inte. Men det är hyfsat ok. Säg 3/5 på FZ-skalan.

Beror helt på vem som testar.

Medlem

Verkar ju vara något som inte vore helt fel att skaffa för en billig peng. Lagom kul hade jag nog ändå kunnat ha.

Medlem

Rätt feta Subnauticavibbar i trailern, speciellt i byggmodulerna.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Beror helt på vem som testar.

Eller hur många man räknar som "de".

Kollade på Steam reviews och de senaste är "mixed" på 65%, upp från totala "mixed" på 47%. Håller med dem där, det är antagligen bättre än när det släpptes men fortfarande inte något toppspel.

eld
Medlem
Skrivet av Fulci:

Eller hur många man räknar som "de".

Kollade på Steam reviews och de senaste är "mixed" på 65%, upp från totala "mixed" på 47%. Håller med dem där, det är antagligen bättre än när det släpptes men fortfarande inte något toppspel.

En steam-review klassiker är att folk älskar att klaga med reviews, men få orkar ändra om sina reviews på efterhand.

Medlem
Skrivet av eld:

En steam-review klassiker är att folk älskar att klaga med reviews, men få orkar ändra om sina reviews på efterhand.

Så är det, men jag skrev att de senaste var på mixed 65%. Det är nya recensioner, vet inte exakt kriteriet, men efter den stora "comeback" uppdateringen 2018 är det i alla fall.

eld
Medlem
Skrivet av Fulci:

Så är det, men jag skrev att de senaste var på mixed 65%. Det är nya recensioner, vet inte exakt kriteriet, men efter den stora "comeback" uppdateringen 2018 är det i alla fall.

Näe det har du rätt i, det finns en hel del personer som fortfarande finner spelet rätt ensidigt.

Medlem

Där ser man, skam den som ger sig.

1
Skriv svar