Trailerpremiär för Medievil-remaken, som släpps 2019

Robot
Trailerpremiär för Medievil-remaken, som släpps 2019

Sir Dan återuppstår från det döda. Igen, alltså.

#medievil, #other-ocean-interactive, #playstation-4


Medlem

Wow. Jag vet vad som händer med Sony men de är verkligen on point med alla lir just nu!

Medlem

Nintendo är alltså inte ensamma om att släppa gamla spel. Sony har nu även hoppat på det tåget. Skönt att slippa höra att Switch enbart har detta.

Releasehästryttare

Tråkigt att trailern är filmad i typ 10 fps, då undrar man ju hur dåligt spelet kommer funka när det väl släpps.

Medlem

Undrar om spelets mekanik håller idag, 2018.

Skrivet av Maysay:

Nintendo är alltså inte ensamma om att släppa gamla spel. Sony har nu även hoppat på det tåget. Skönt att slippa höra att Switch enbart har detta.

Sony gör iaf remakes vilket jag personligen uppskattar då remasters endast polerats något. Skulle vara kul om Nintendo gjorde remakes som Super Mario Sunshine eller något.Riktiga overhauls diggar jag.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar