Första klippet på Henry Cavill som Geralt i Netflix-Witcher

Medlem
Skrivet av saigon:

Imbd-betyg såklart. och det är ett bra riktmärke tycker jag. En annan fingervisning är att Netflix hade fler Emmy-nomineringar än Hbo senast. Säger inte att Hbo är kass, men om man påstår att Netflix har kassa serier så måste man ha några fler argument för det

Tycker ett stort problem med betyg på serier på IMDB är att det bara är folk som tittar på serierna som röstar. Jag såg första säsongen av Punisher och även en del avsnitt av Jessica Jones. Punisher var helt okej, men den var alldeles för mycket. Jessica Jones är bara rakt av dåligt gjord. Daredevil såg jag första två säsongerna och den är fine, men det är sån enorm B-känsla över alla dessa superhjälteserierna. Jag skulle inte ge någon av serierna mer än 6 i betyg.

Tycker Netflix lyckas mycket bättre i många andra serier, men HBO är sjukt vassa med flera serier där också. På senare tid tycker jag att det bara finns skräp på Netflix (känns som om man sett allt bra redan) medans HBO finns hur mycket som helst att se. Har ingen stark åsikt om vilken som är bäst dock.

On topic tycker jag att Henry ser ut som en cosplayande Daenerys Targaryen. *Drömmer*

Medlem
Skrivet av ClockWise:

On topic tycker jag att Henry ser ut som en cosplayande Daenerys Targaryen. *Drömmer* https://i.imgur.com/fQuMgG4.jpg

+1 på den.

Medlem

Hah, såg ut som Harley Quinn från Suicide squad (fast inte lika färgladd) med håret åt sidorna först när han kom ur mörkret.
Släng dit ett skägg för böveln, den där rumphakan är lite väl extrem för att sitta på geralt imho.

Medlem

Har aldrig sett någon bli så mördad i ett forum som Breahl blev i denna tråd.

Medlem

@Vercadi: Blir lätt så när fjortisar försöker vinna med känsloargument.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag kollade några avsnitt av första säsongen av Better call saul, det gick inte alls upp emot Breaking Bad och är bara en dålig spin-off. Vampire diaries har jag sett alla säsonger av, och det finns ju ett antal så jag skulle säga att den "äger" Better call saul varje dag i veckan.

För antalet säsonger återspeglar rakt av hur bra en serie är? Gillar du Days of our Lives?

Frilansare

Men höj nivån nu, vad tjafsar ni om?

Medlem

Fan vilken dålig halloween peruk.

123
Skriv svar