Portal är gratis

Robot
Medlem
Portal är gratis

Haha. Synd att det bara tar ca två timmar att dra igenom det. P:


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

väntar på tvåan

Medlem

but...
The cake is a lie.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Boomer:

Haha. Synd att det bara tar ca två timmar att dra igenom det. P:

This. xD


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Så vit jag tolkade texten så får alla som "köper" spelet fören den 24 spelet för 0$ och för evigt, var inget enbart i ett par dagar. Men vist de är lite otydliga.

Redaktör

Ja, det ser inte bättre ut - testa spelet inom 12 dagar och du får behålla det utan att pröjsa nåt. Nyheten omformulerad. Och, rätt schysst deal.


signatur
Medlem

"Portal kan testas gratis, och om vi förstått [formuleringarna] blir spelet ditt om du skaffar det senast den 24 maj."

eeeh? det blir väl endå mitt om ja skaffar det vilken annan dag som helst? Jag har spelet redan iofs men ja förstår inte hur ni menar där riktigt. Blir det inte mitt ifall ja skaffar det efter den 24? och sen är rubriken på artikeln helt fel.. Portal är inte gratis.. precis xD

Medlem
Skrivet av Boomer:

Haha. Synd att det bara tar ca två timmar att dra igenom det. P:

Jag lovaaaar att du trodde spelet var slut vid elden! ^^


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Gratis är gott.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Går det att spela sourcemods med detta ?

Medlem
Skrivet av Preath:

"Portal kan testas gratis, och om vi förstått [formuleringarna] blir spelet ditt om du skaffar det senast den 24 maj."

eeeh? det blir väl endå mitt om ja skaffar det vilken annan dag som helst? Jag har spelet redan iofs men ja förstår inte hur ni menar där riktigt. Blir det inte mitt ifall ja skaffar det efter den 24? och sen är rubriken på artikeln helt fel.. Portal är inte gratis.. precis xD

Dom formulerade det inte speciellt bra, men idén är att du får Portal gratis så länge du surfar in och lägger till det på steam innan den 24:e. Då har du det gratis, forevah.

Medlem

Otroligt najs av Valve att göra så här!

Haha verkligen skum formulering i nyheten

Medlem

sweeet! jag har inte portal på mitt nuvarande steamkonto så det här var en fin nyhet

Medlem
Skrivet av Ricken:
Skrivet av Preath:

"Portal kan testas gratis, och om vi förstått [formuleringarna] blir spelet ditt om du skaffar det senast den 24 maj."

eeeh? det blir väl endå mitt om ja skaffar det vilken annan dag som helst? Jag har spelet redan iofs men ja förstår inte hur ni menar där riktigt. Blir det inte mitt ifall ja skaffar det efter den 24? och sen är rubriken på artikeln helt fel.. Portal är inte gratis.. precis xD

Dom formulerade det inte speciellt bra, men idén är att du får Portal gratis så länge du surfar in och lägger till det på steam innan den 24:e. Då har du det gratis, forevah.

åh.

Medlem

Se där, även vi PC folk fick Portal gratis..

Medlem

Ser ut som man måste installera det också, försöker bara lägga till för o installera nån annan dag. men då åker det bort från listan

Medlem

jag kan inte direkt installera de.. någon annan som har samma problem?

Medlem

Har det till PS3 och jag var inte alls imponerad av spelet, ganska tråkigt!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

Har inte typ alla redan HL2 där portal ingår?

Medlem

Spelade aldrig klart Portal - ser fram emot att ge det en till chans.

Inaktiv
Skrivet av Elmoth:

Har det till PS3 och jag var inte alls imponerad av spelet, ganska tråkigt!

Du verkar inte förstå syftet med spelet? :$

Inaktiv

Inte helt fel, se om man hinner klämma in lite portal mellan SC II

Jag har det redan, men tyckte det inte var så där värst kul precis.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Frågar ni mig var det årets spel -07. Kommer 2an samtidigt som episode 3 eller ??

Medlem
Skrivet av Frisell:

Frågar ni mig var det årets spel -07. Kommer 2an samtidigt som episode 3 eller ??

Portal 2 kommer i år, Episode 3 har valve sagt att det INTE kommer ut 2010. Så nej det lär inte släppas samtidigt.

Medlem

Portal Is teh awesome. GlaDOS FTW

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av Boomer:

Haha. Synd att det bara tar ca två timmar att dra igenom det. P:

Jag lovaaaar att du trodde spelet var slut vid elden! ^^

Nej.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Eddz0r:

jag kan inte direkt installera de.. någon annan som har samma problem?

Du måste klicka på installera direkt på den sidan efter du "köpt det". Men jag förstår inte riktigt, spelet ligger inte kvar bland mina spel om man avinstallerar det. Så får vi verkligen spelet egentligen?

Medlem

Har av avsikt att ge det en till chans nu, men tidigare orkade jag inte lyssna på den där långsamma irriterande rösten.

12
Skriv svar