Vill du jobba på FZ? Vi söker nu en fullstack-utvecklare

Medeltidsman 🧔
Vill du jobba på FZ? Vi söker nu en fullstack-utvecklare

"Hur sjutton tänkte dom här?", "Varför har dom inte gjort på det här sättet?"
Har du någon gång yttrat meningarna ovan när du besökt FZ? Känner du att du sitter på massa bra ideer och kunskap om hur vår plattform kan förbättras? Nu har du chansen!

Vårt teknikteam ska stärkas upp, denna gång med en fullstack-utvecklare. Som fullstack-utvecklare jobbar du på båda sidor (som fram- och baksida, inte ljusa respektive mörka sidan) där du jobbar både nära mig med ren utveckling, men även vår UX:are och designer @gurt.

Några plus varför du ska jobba på FZ:

  • Det finns svenskt kaffe på kontoret

  • Vi har internet

  • Du får träffa och jobba med alla på FZ

Några minus med att jobba på FZ:

  • Du får träffa och jobba med ALLA på FZ

I en klassisk rekryteringsannons bifogas en noga estetiskt utformad och tilltalande bild som ska locka dig som individ:

Hur känner du kring bilden ovan? Får du känslan av att "den där vill jag jobba med"? Klart du får, följ denna länk, men glöm inte att sista ansökningsdag är 11/11, så skynda på att slänga iväg din ansökan.


signatur

Lite spelsläpp jag gjort: https://184-productions.itch.io/

Medlem

Jag vill att fler jobbannonser ser ut så här. Arbetsförmedlingen har mycket att lära.

Do the right thing! Sök jobb på FZ.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Frilansare

Full stack of developers

Skägg.
10 Chambers

Vi gjorde också en film.


signatur
Medlem

Coolt, jobbat med webbutveckling ett par år i Linkan, hade man bott i Stockholm hade de varit en nobrainer att söka.

Medlem

Jag vet lite hur man använder Vim. Jag tror detta ger mig en fot innanför dörren.

Avstängd

Denna video kom fram efter jag sett eran på youtube.

https://www.youtube.com/watch?v=XIxPwKKmdNQ


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Visste nog att jag borde fokuserat på programmeringen. Ni kan väl höra av er när ni behöver en statistiker eller CRM-analytiker. <3


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Själv är man nån slags half-stack mer åt front-end , en sådan där som slipar och implementerar saker åt slutkund på någon annans grund. Tyvärr har allt som heter back-end tappats med tiden då jag aldrig fått användning av det i arbetssituation, sitter bara sporadiskt med css/js/html med mera, och tror inte det räcker för vad som efterfrågas. Synd, hade varit kul att få ta sig vidare och inte minst bli en del av vad som utifrån verkar vara ett glatt gäng.

+ Att jag gillar Mojito.
- Är inte så mycket för att bli en del av en b-hög.

Medlem

En full stackare till FZ alltså? På en torsdag? Låter illa!

Nämen, vilka språkkunskaper efterfrågas? Vad arbetar ni i idag? Är fullstack Java/jsp/js/HTML/CSS/m.m. för min del (+ halvdan på en handfull andra språk). Söker iofs inte nytt, egentligen. Men som alltför frekvent besökare av er sida blir man ju nyfiken.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Nämen jag är ju fullstack utvecklare!
Dock så är jag bosatt i Linkan

Medlem

@Nomman:
Jag frågade mig också vad det var för språk som efterfrågades tills jag hittade den lilla lilla länken högst upp LÄNK och fick där veta att det är PHP (backend) och JS, JQuery, HTML (frontend) som gäller.

Medlem

Vi behöver också fler utvecklare, två till i alla fall. Fast det är svårt att locka folk till en gammal liten bruksort som detta är.

Hur som helst, lycka till med ert letande efter fler arbetsmyror.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

FM-guru
F.d. Sisyr

Tog en hobbykurs i webbutveckling i gymnasiet. Bidrar med en avslappnad inställning till arbete och en glödande positivitet då jag skiter i om saker inte funkar.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag vill att fler jobbannonser ser ut så här. Arbetsförmedlingen har mycket att lära.

Hörde att arbetsförmedlingen ska omarbetas https://www.svt.se/nyheter/inrikes/svt-avslojar-sa-vill-reger...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Såg något jag vill ha, den där statyetten i bakgrunden som kommer från CD Projects RED´s Cyberpunk 2077, rejält avis.

En bild säger ju mer än tusen ord=). Lycka till med ansökningarna.

eld
Medlem

Första gången jag hörde uttrycket full-stack så föreställde jag mig alltid alla andra coola lager mellan front-end och back-end

Medlem

Kul, kan vi öppna en filial i Göteborg så kör vi?
Och, får man betalt i spel?

Medlem

@Tobbeeleeto Tack, du är en hjälte

@eld Du syftar på det legendomsusade middle-end. Endast seniora full-stackutvecklare tillåts beträda de sälla jaktmarkerna, och då endast efter att ha druckit midvinterbrus spetsat med syra.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Hade gärna. Men vill stanna kvar i Luleå


signatur

Idono. That's me!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Idono:

Hade gärna. Men vill stanna kvar i Luleå

Big mistake.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Är det 100% på plats på Kungsgatan som krav? (Jag menar dagens "moderna" lösningar med det här med internät skapar ju förutsättningar för många varianter)

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av waeress:

Är det 100% på plats på Kungsgatan som krav? (Jag menar dagens "moderna" lösningar med det här med internät skapar ju förutsättningar för många varianter)

Vi tror på att arbeta i samma fysiska lokal, det blir så mycket naturligare kommunikationsflöde, fastän vi också kör system som Slack.


signatur
Medlem

Vad har kör ni för CI och versionshantering?


signatur

IDKFA

Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Allright, skulle bara kolla. Har en full stack dev här i Örebro som är väldigt trevlig och väldigt duktig som behöver nått nytt strax. Men han är fast här i stan och att pendla varje dag är inte aktuellt för honom.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av waeress:

@Carl Johansson-Sundelius: Allright, skulle bara kolla. Har en full stack dev här i Örebro som är väldigt trevlig och väldigt duktig som behöver nått nytt strax. Men han är fast här i stan och att pendla varje dag är inte aktuellt för honom.

Klart man ska fråga, och synd, Örebro är en redigt trevlig stad.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mrFluffy:

Vad har kör ni för CI och versionshantering?

Data? @Klorixx har nog ett bättre svar här.


signatur
Medeltidsman 🧔
Skrivet av mrFluffy:

Vad har kör ni för CI och versionshantering?

Versionshantering i Git. Gällande CI har vi inget sådär på plats då det bara påverkar mig, så frågan är / kommer vara väldigt öppen för nästa person in i teamet


signatur

Lite spelsläpp jag gjort: https://184-productions.itch.io/

Medlem

Räcker mina färdigheter till för jobbet om jag har 20+ års utbildning i att koka svenskt kaffe och hundratusentals timmar av "slösurfande" bakom mig som meriter? Fullstack (vad det nu är?) lär man sig väl på en kvarts googlade misstänker jag.

12
Skriv svar