Battlefield V, Fallout 76, Hitman 2 och mycket mer i novembers releaselista

Robot
Battlefield V, Fallout 76, Hitman 2 och mycket mer i novembers releaselista
Medlem

Förstår inte varför de skapar en ny Darksiders. Finns en anledning till att 2an floppade och tror knappast att Darksiders 3 kommer göra bättre ifrån sig.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Spyro är helt klart månadens höjdpunkt, annars känns det rätt meh.

Medlem

Hitman & Leisure suit Larry ska bli skojj o testa

Ambassadör
Xbox

Blir till att se över några av de här spelen lagom till de hamnar på rea någon gång under 2019 när jag är klar med Red Dead Redemption 2...

Är sugen på BFV men jag ska ju bara tämja den där arabiska hästen som smet, jaga en legendarisk bäver och hitta den där skatten, och råna den där banken och...


signatur

Jump in.

Medlem

X4: Foundations 30 nov. X Rebirth (Stillbirth) var en monumental besvikelse för många av oss som gillade de tidigare spelen, så det blir att vänta på recensioner, men ser milt lovande ut.

Medlem

Battlefield 5 har man ju redan skaffat via Origin Premier. Spelet verkade till en början tveksamt men DICE har lyssnat och de ändringar som skett sen det visades är positiva så jag tror det blir väldigt bra i slutändan.

Men på tal om tveksamt: Fallout 76. Har inte förbeställt det p.g.a. beta-kritiken som svider, speciellt när det är så nära inpå spel-släpp. Blir nog att skaffa längre fram om det skett förbättringar, samt jag vill ju som de flesta kunna köra ensam utan att någon vid namn XXFortniteFlossinXX dyker upp och ställer till djävulskap & skriker i mikrofonen.

Ett annat spel denna månad jag tänkt skaffa är nya Farming Simulator, som äntligen efter cirka femhundratusen år har gjort en klart märkbar uppgradering av grafikmotor. Nu kanske miljöerna ser mindre ut som de är från 20 år sen, i jämförelse med modellerna av traktorer och tillbehör.

Och Darksiders III ... hmm, vi får se.

Medlem
Skrivet av Jaasii:

X4: Foundations 30 nov. X Rebirth (Stillbirth) var en monumental besvikelse för många av oss som gillade de tidigare spelen, så det blir att vänta på recensioner, men ser milt lovande ut.

Är försiktigt optimistisk, hoppas på ett bättre UI, stor skepp variation och att highways används väldigt sparsamt.

Underworld Ascendant ser jäkligt intressant ut om man gillar "immersive sims"


signatur

Grim Fandango, bättre uppfinning än hjulet!

Medlem

Jag är galet nyfiken på hur FallOut 76 kommer sälja. Speciellt till PC då Bethesda skippar min älskling Steam och bara kör sin egna launcher. Ska verkligen bli spännande att se!! Jag känner någon slags skadeglädje tror ja, hehe. Det känns som de slaktat PC utgåvan genom detta väl tänkta val.

Denna månad blir iaf Hitman 2 det tyngsta släppet för egen del som jag redan köpt till Steam för 249:-. Sedan ser jag fram emot Spyro Trilogy till PS4 då jag aldrig lirat några av de tidigare så allt blir helt nytt o fräscht. Battlefield 5 till PC är jag sugen på då det är det ända multiplayer lir som jag spelar. Det händer dock inte ofta så jag vet inte hur jag ska göra.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Overkills The Walking Dead är framskjutet till FEB 2019 gällande Xbox & PS4.

Avstängd
1
Skriv svar