Blizzcon 2018 - vad tror du visas?

Releasehästryttare
Blizzcon 2018 - vad tror du visas?

Om några timmar startar årets Blizzcon (kl 19) och ni kan se öppning cermonin gratis här https://blizzcon.com/en-us/

Pcgamer har redan spoilat att heartstone expansionen kommer handla om trolls:

Once every generation, Azeroth's Troll tribes come together to compete for the blessings of the Loa and the favor of King Rastakhan. The no-holds-barred battle forms the basis for Rastakhan's Rumble, the next Hearthstone expansion, which was just revealed today as part of the BlizzCon opening ceremony.

Nine teams will take part in the latest iteration of this time-honored Troll-down, each led by a Legendary Troll Champion representing one of the Hearthstone classes. The Loa, ancient spirits worshipped by the Trolls, will also take part in the fighting as Legendary minions. Shirvallah the Tiger is the Paladin Loa, which costs a cool 25-Mana to cast. You can reduce that outlay by casting spells, but even so it seems like a restrictive price for an effect that's probably only going to be good in incredibly slow control decks.

Vi har inte så mycket mer info än, men de har ju dementerat sen innan att diablo 4 inte kommer visas upp.

Vad hoppas ni vi kommer få se mer?

Redaktör
Ponny

Ett nej är aldrig ett nej, egentligen, i sådana här sammanhang. Nog kan de chocka med Diablo 4 trots allt! Annars hoppas jag som vanligt på Warcraft 4. Vilket århundrade som helst nu!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

tror att det kommer visas något nytt inom Diablo, Men hoppas starkt på WC4.

Medlem

Vågar inte hoppas på något. Blir glad om jag blir överraskad


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Skägg.
10 Chambers

Destiny 2, grundspelet utan expansioner, hår att claima helt gratis till den 18 november. De vill verkligen få in spelare.

https://us.account.blizzard.com/gifts/


signatur
Medlem

Gåshud, fan asså blizzard öppningscermoni räckte. Alltid kul att kolla Blizzcon:D

Inaktiv

Blizzcon är lika med kvalité. <3

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Destiny 2, grundspelet utan expansioner, hår att claima helt gratis till den 18 november. De vill verkligen få in spelare.

https://us.account.blizzard.com/gifts/

Well, får bli ett test då!

Medlem

Vem är Orphea? Jag har aldrig hört talas om eller sett henne förut

Medlem

När dom debunka något nytt Diablo kan jag förvänta mig ett nytt kortspel eller något annat gäspigt.

Medlem

Snälla ge mig vad som helst Warcraft som inte är WOW. Och ja, inte något kortspel eller FPS heller :'D

Releasehästryttare

Sicken blunder för heartstone ^^

Medlem

Oh warcraft remaster:D

Releasehästryttare
Skrivet av Gaara:

Oh warcraft remaster:D

3 .. och ja, många här som suktat efter detta spel, de vågar inte säga vad det kommer kosta än dock

Medlem

Kul men hellre sett ett WC4


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Diablo Immortal för smartphones? holy ...

Medlem

Jävla Diablo Mobile... FFS Blizz!


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Crap! Mobilspel! Snark..

Medlem

Diablo Mobile, vilket jävla skitbolag! Twitchstreamen hatear sönder...OJ VILKEN ÖVERRASKNING!

Medlem
Skrivet av Izam:

Diablo Mobile, vilket jävla skitbolag! Twitchstreamen hatear sönder...OJ VILKEN ÖVERRASKNING!

De har flera diablo project på gång, alla av dem kommer inte vara för mobiltelefoner:D

Releasehästryttare

Tyckte immortal såg bra ut, kommer de inte ta hutlöst betalt för det så kommer jag testa det iallafall.

Skägg.
10 Chambers

Haha, inte undra på att de var snabba med att gå ut och dementera Diablo 4-ryktet r det egentligen var Dibbe till mobilen...


signatur
Medlem

@Sisyr: Njut av SP-storyn bara..tyckte den ensam var värd pengarna jag la på det. Klart roligare att köra allt annat innehåll med någon, men miljöerna genom spelet var ruskigt snygga

Medlem

Long live Activision and Robert Kotick.
The true Diablo slayers.

Vilket jävla skämt. Publikens reaktion talade sitt tydliga språk.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Ett MMMOARPG! Hur kan det möjligtvis bli fel?! Jo om dem skulle förstöra allt de står för och besudla det med speltidsbegränsningar och microtransaktions...något jag faktiskt inte tror kommer hända.
För det första är det Blizzard, en utvecklare som alltid levererat, sedan så har de både tid, pengar och (tror jag fortfarande) viljan att skapa något bra. Faktum är att det tom kan vara bland det bästa som hänt mobilspelsgenren. De flesta andra utsugare inom området verkar vara mer intresserade att att dölja en vansinnigt dyr betalningsmodell med ett spelliknande hölje, designat för att lura in "spelaren" (den ekonomiska resursen) tillräckligt långt för att sakta med obevekligt få denne att spendera mer och mer pengar.
Som en prostituerad vampyr som langar ungefär. Du ska VILJA missbruka och bli utsugen.

*host*. Nu kanske det låter som att jag är bitter. Bra. Det är bara förnamnet.

Poängen är att det finns ett vakum på mobilmarknaden som väntar på att fyllas. BRA spel som inte kostar mer än ett "vanligt" pc/tv-spel gör. Mobilmarknaden är ju egentligen en fantastisk plattform att göra spel till, men den verkar helt ha övertagits av giriga investerare som skiter i allt annat än dina pengar. Den stora majoriteten av spel verkar skapta för att skapa ett beroende istället för att förmedla nöje, vilket är så fruktansvärt snedvridet.
Det mest perversa är när det t o m dyker upp spel som är helt OK men ÄNDÅ måste dras ner i skiten bara för att horvampy...err, utvecklarna försöker håva in tusentals kronor i veckan per användare!

Så kom igen Blizzard, ge oss Diablos motsvarighet till Heartstone (fast utan kortköpen helst). Fräls den här marknaden, ni kanske är dem enda som kan och vill det.

Medlem

Hm, "ditt HP är nästan slut! Vill du få fullt HP igen för endast 10kr?"

Medlem

Var verkligen ingen stor nyhet i år, bara massa trista iteration av samma skit.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Destiny 2, grundspelet utan expansioner, hår att claima helt gratis till den 18 november. De vill verkligen få in spelare.

https://us.account.blizzard.com/gifts/

Åfan, kanske ska ge det en chans. Tack!

Medlem

Diablo 3 för mobil, yay!


signatur

u mad bro?

Medlem

Diablo för mobilen... wtf xD


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

12
Skriv svar