Fram med kalendern! Då kan du förladda Battlefield V

Robot
Fram med kalendern! Då kan du förladda Battlefield V
Avstängd
Geeks Gaming

Solklart köp för mig. Dock är jag bara ute efter multiplayern. BF singleplayer har aldrig fallit mig i smaken.
Och jag kommer verkligen inte köpa de direkt på origin för 650kr :S
Och inte glad över de olika datumen för släppet. Men men spelad tid betyder inte att man är bättre.

Medlem

Förbokat sedan augusti, kommer bli grymt.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Jag avvaktar med BF5. För första gången fick jag inget sug av att spela betan för ett BF-spel...

Medlem
Skrivet av Sito:

Förbokat sedan augusti, kommer bli grymt.

Vilken tur, då slipper du stå utan på releasedagen

Medlem

Jag avvaktar den genuscertifierade versionen.


signatur

I drank what?

Medlem

Jag är så redo!

Medlem

https://www.svt.se/kultur/battlefield-5-vill-fanga-krigets-kv...

Mediatäckning har de fått i alla fall, vi lär få se snart hur väl den faller ut.
Har inte följt V men om någon vet hur det blir med anti-fusk, servrar och annan liknade info. relaterat till spel överlevnad skulle vara lite intressant.
Har i alla fall noterat betala nu och få senare delen.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Alltså... Varför har de olika datum?? Betala mer för att spela när färre personer spelar. Bra där. Retards


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Bf: v känns som ett early access med tanke på att man måste vänta på battle royal och singelplayer uppdrag.

Känns så sjukt märkligt. Skulle gissa på att spelet kommer ha många problem men tvingas ges en release i år pga av ea.

Medlem
Skrivet av baggso:

Vilken tur, då slipper du stå utan på releasedagen

Japp, digitala kopior brukar ta slut snabbt!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Solklart köp för mig. Dock är jag bara ute efter multiplayern. BF singleplayer har aldrig fallit mig i smaken.
Och jag kommer verkligen inte köpa de direkt på origin för 650kr :S
Och inte glad över de olika datumen för släppet. Men men spelad tid betyder inte att man är bättre.

Köp på kinguin för 495:-


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av NympH:

Köp på kinguin för 495:-

De där sajterna ger ju mindre till utvecklarna och innehåller ofta oseriösa nycklar framkokade på härligt vis genom östeuropa (därav priset), de kan dessutom bannas utan kompensation från origin. Om en hundring är big deal köp fysiskt för 499 istället ?

Geeks Gaming
Skrivet av NympH:

Köp på kinguin för 495:-

kinguin kommer jag aldrig röra igen.

Medlem

ännu ett steg mot galenskapen, nu är inte ens deluxeversionen tillräckligt om man vill spela vid release.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Jag avvaktar den genuscertifierade versionen.

Klart du var tvungen att skriva detta.

Medlem

Så jäkla redo!! Älskade betan och senaste mp trailern ökade bara hypen för mig.

Medlem

Funderar på att köpa in mig i Origin bara så jag får spela lite tidigare. Ska bli riktigt kul!

Skribent

Kör på Origin Access Premium, så det blir till att lira den 9:e. Tyckte det generella gameplayet i betan var riktigt bra, även om Norge-banan förstördes av alla snipers.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Jag avvaktar den genuscertifierade versionen.

Du kan vara ett genus.

Detta kommer bli sköj, har bokat in en lan-helg då vi ska sitta och nöta detta.
Hoppas sevrarna håller bara och det inte blir en bf4 release.

1
Skriv svar