Rain of Reflections – se gameplay från det svenska cypberpunk-äventyret!

Robot
Rain of Reflections – se gameplay från det svenska cypberpunk-äventyret!
Inaktiv

Ser ut som turn based?

Medlem

Såg intressant ut (gillar att de kommer mer turn based spel som liknar Xcom) men ser också ut att vara episod baserat vilken jag inte gillar.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Ser ut som turn based?

Stämmer. Finns en stream också, där får man veta en hel del.

Kolla in P3 Spel - Victor Leijonhufvud på besök! https://www.twitch.tv/videos/320419740


signatur

Niet.

Inaktiv
Skrivet av Theade:

Kolla in P3 Spel - Victor Leijonhufvud på besök! https://www.twitch.tv/videos/320419740

Spola gärna en bit in i streamen för att undvika den värsta huvudvärken. Vet inte vad som hände men det var ju inget rent tekniskt med streamen som funkade som det skulle, kanske bara dåligt förberett men enerverande att titta på.

Medlem

Det ser tyvärr väldigt trist ut, jag har tappat intresse för det spelet för länge sen.

Medlem

Jag önskar att det går bra men kan ju inte säga att jag tror att det kommer göra det.

Medlem

synd med turn based.. då blir det segt

Pansarknekt

bra med turn based.. då blir det inte så segt


signatur

Ooooh the drama!

Testpilot

Kultbra med turnbased.
Lite rörigt ut med storyn i trailern , fattade inget.

Är försiktigt positiv

Medlem

Bra jobbat Huvudet, ser kul ut! Glöm inte klämma in några Overkligt-avsnitt också!

Medlem

Spännande. Gameplay-sekvenserna ser riktig bra ut, men mellansekvenserna och story-segmenten känns (utifrån det lilla vi fick ta del av här) lite styltiga. Definitivt trailerns gameplay som fick igång mig.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Spola gärna en bit in i streamen för att undvika den värsta huvudvärken. Vet inte vad som hände men det var ju inget rent tekniskt med streamen som funkade som det skulle, kanske bara dåligt förberett men enerverande att titta på.

Ja, det stämmer. Synd att det blev så men dom löser det efter ett tag!


signatur

Niet.

Medlem

Ja med tanke på att det är indie, så upplever jag av det jag sett att spelet befinner sig på en gräns. Hoppas dom tar sig över på rätt sida.

(Det gäller främst animationer och grafik).


signatur

Niet.

Medlem

Ser så fram emot att få spela RoR. Detta är en ny spelstudio som kommer gå långt Lejonmannen är så otroligt engagerad och dedikerad i det han gör. Så kul att vi får fler spelstudios från Sverige. HEja HEja!!

Medlem

Ok, det där var långt över vad jag förväntat mig av spelet. Har trott att det kommer bli ett magplask men nu är jag försiktigt possitiv till spelet


signatur

PSN: MrOakenborn

Gillar vad jag ser, snyggt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser faktiskt riktigt grymt ut. Mystiskt på nåt vis, fantastisk grafik. Xcom Stridssystem?
Är stoyrn bra kan det nog bli riktigt bra.

Inaktiv
Skrivet av Theade:

Stämmer. Finns en stream också, där får man veta en hel del.

Kolla in P3 Spel - Victor Leijonhufvud på besök! https://www.twitch.tv/videos/320419740

Då ryker det direkt Fick vibbar av Deus Ex: Human Revolution, men eftersom det är turn based, så går det bort. Gillar dock Square Enix GO-seriestuket.

Medlem

Känns som FZ är lite bias när dom rapporterar om detta spelet bara för dom är vän med Lejonhuvudet.

Redaktör
Skrivet av Metsys:

Känns som FZ är lite bias när dom rapporterar om detta spelet bara för dom är vän med Lejonhuvudet.

Mjaaa... Ja, kanske har nyheten lite mer positiv ton än vanligt. Men innehållet är ju sakligt och utan värderingar, vilket den ska vara då vi ännu inte spelat det. Vi kommer hursomhelst recensera det på samma villkor som alla andra spel.


signatur
1
Skriv svar